• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۱
  • شناسه خبر: 18856

۵۴۰ هکتار زمین در گرماب مورد اختلاف مالکین و اداره راه و شهرسازی است

پیام ملّت-شهردار گرماب از وجود ۵۴۰ هکتار زمین های اراضی ملی که مورد اختلاف مالکین و اداره راه و شهرسازی است خبر داد و گفت: این مشکل از سال ۹۶ تا کنون وجود دارد.

موسی حسینی در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: مردم صاحبان ملک سند دارند و ادعا می‌کنند که این اراضی جزو اراضی کشاورزی است این در حالی است که اداره راه و شهرسازی نیز دارای سند منگوله دار است.‏

وی به اعطای سند منگوله دار از سوی اداره منابع طبیعی به اداره راه و شهرسازی در خصوص اراضی فوق اشاره و عنوان کرد: وسعت این اراضی بسیار زیاد است که حدود ۴ هکتار آن در محدوده شهر واقع شده است.

شهردار گرماب تصریح کرد: جهت حل مشکل فوق باید مسئله در شعبه ۵ مطرح شود.

حسینی بر کاهش چشمگیر و محسوس درآمد مردم پس از شیوع بیماری کرونا تاکید و عنوان کرد: با توجه به اینکه گردشگری بعد از کشاورزی از منابع اصلی درآمد مردم این خطه محسوب می شود پس از شیوع بیماری کرونا و با کم شدن میزان گردشگر درآمد مردم نیز به شدت کاهش پیدا کرده است.

وی میزان گردشگر را در مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۵۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر میزان ورود گردشگر به این منطقه به صفر رسیده است و این موضوع مشکلات اقتصادی و معیشتی را برای مردم ایجاد کرده است.

شهردار گرماب در خصوص مناطق گردشگری ویژه شهر گرماب گفت: از جمله مناطق گردشگری این شهر می‌توان به غار کتله خور، امامزاده سید خلیفه علیه السلام و چشمه بالخلی بلاغی اشاره کرد که از این میان غار کتله خور مدتی است که در تعطیلی به سر می برد.

حسینی بر لزوم ارائه تسهیلات برای مشاغل آسیب دیده بر اثر کرونا اشاره و عنوان کرد: پرداخت این تسهیلات برای حمایت از مشاغل آسیب دیده در شرایط کنونی یک ضرورت محسوب می‌شود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست