• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۲
  • شناسه خبر: 18927

بازگشایی معبر پادگان این بار در گرو انتقال دکل های برق است

پیام ملّت-رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: به تازگی در خواست جابه جایی دکل های برق از کنار خیابان به وسط جداول خیابانی که قرار است باز شود از سوی پادگان مطرح شده است.

منصور مرادلو در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» بر اهمیت پروژه بازگشایی معبر پادگان برای عموم مردم تاکید و اظهار کرد: دکل های برق در نقشه فعلی شهرداری کنار جاده قرار دارند و جابجایی این دکل ها به وسط خیابان چندین میلیارد هزینه به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهرداری خود نمی تواند مستقیم وارد عمل شده و نسبت به جابه جایی دکل‌های برق اقدام کند تصریح کرد: این موضوع جابه جایی دکل های برق نیاز به موافقت شورا دارد چرا که شورا باید لایحه اصلاحیه متمم در این خصوص صادر کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان افزود: شهردار باید موضوع فوق را در قالب یک لایحه آورده و در کمیسیون عمران مطرح شود پس از آن کمیسیون عمران نظر اعضا را جویا شده و موضوع را در صحن علنی مطرح و تایید نهایی می کنند.

مرادلو موضوع بازگشایی معبر پادگان را مشکل عموم مردم دانست و گفت: ۱۰۰ هزار نفر درگیر ترافیک هستند که چنانچه معبر بازگشایی شود این مشکل مرتفع خواهد شد.

وی پیگیری‌های موضوع مذکور را لحظه به لحظه اعلام کرد و گفت: موضوع جابجایی دکل های برق وسط خیابانی که قرار است باز شود پیش از این در قرارداد ۱۱ بندی مطرح نبوده است و این موضوع به تازگی از سوی آقای حمدی مطرح شده است و این جابجایی دکل ها باید با همکاری سایر دستگاه های مرتبط و مصوبه شورا صورت گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شهرداری موافقت کرده که نقشه پروژه بازگشایی معبر پادگان را طراحی و تحویل پادگان دهد یادآور شد: به تعویق انداختن پروژه گفته شده خسارت چند میلیاردی را متوجه شهرداری زنجان کرده است.مرادلو به قیمت میلگرد و سیمان اشاره و تصریح کرد: سال گذشته قیمت این مصالح بسیار پایین تر از این بوده است اما اکنون به علت تورم هزینه ها بسیار بالا رفته است از این رو اتمام این پروژه با هزینه هایی دوچندان خواهد بود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست