• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۳
  • شناسه خبر: 18929

تکمیل پروژه فاضلاب مطالبه جدی مردم ابهراست

پیام ملّت-فرماندار ابهر تکمیل فاضلاب ابهر را از دغدغه ها و مطالبات جدی مردم این شهر خواند و گفت: تکمیل فاضلاب شهر ابهر نیازمند جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وجیه الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» بر اهمیت پروژه تکمیل فاضلاب شهر ابهر تاکید و اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ درصد از فاضلاب شهر ابهر اجرا شده است و تاکنون ۲ بار این پروژه جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی به فراخوان گذاشته شده است.

وی تکمیل پروژه فاضلاب شهر ابهر را کاری سنگین خواند و گفت: بعد از به فراخوان گذاشته شدن این پروژه فاضلاب شهر ابهر پیمانکاران جهت انجام این پروژه مراجعه کردند ولی پس از مدتی به علت سنگین بودن این کار عقب‌نشینی کردند.

وی به مشکل کمبود آب و تنش های آبی اشاره و عنوان کرد: تکمیل فاضلاب شهری در کنار اینکه مشکل فاضلاب ابهر را حل می کند همچنین منجر به استفاده از آب این تصفیه خانه در صنعت و واحدهای تولیدی نیز خواهد شد از این رو با توجه به کمبود منابع آبی تکمیل این پروژه توجیه علمی نیز خواهد داشت.

نوروزی به پروژه سالن ورزشی ۳ هزار نفری در شهر ابهر اشاره و تصریح کرد: پروژه گفته شده بسیار طولانی مدت است چراکه حدود ۱۲ سال است که از قدمت آن می‌گذرد اما با مشکل کمبود منابع مالی مواجه شده است.

وی امور پروژه سال ورزشی فوق را متوقف شده اعلام کرد و گفت: با وجود اینکه این پروژه با هدف برگزاری مسابقات ورزشی استانی در دستور کار استان قرار گرفته است اما به علت اینکه این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان می خواهد و از سوی دیگر منابع مالی نیز محدود است کار تکمیل این پروژه متوقف شده است.

فرماندار ابهر به پروژه چهار خطه کردن جاده ترانزیت نیز اشاره و عنوان کرد: تکمیل این پروژه در اولویت قرار گرفته است چرا که ترافیک را روان میکند از این رو پیمانکاران در ۲ تا ۳ نقطه ای از پروژه مذکور که در حوزه شهر ابهر قرار دارد مشغول به کار هستند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست