• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۳
  • شناسه خبر: 18931

نگهداری احشام در داخل شهر به معضل تبدیل شده است

پیام ملّت-شهردار ارمغان خانه گفت: امروز بزرگترین مشکل شهر ارمغانخانه از نظر بهداشتی نگهداری احشام توسط بعضی از شهروندان است.

یوسف ملایی در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» بر وجود بیماری کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی تاکید و اظهار کرد: در چنین شرایطی که بحران کرونا همچنان وجود دارد نگهداری احشام در داخل شهر ارمغانخانه صورت می گیرد و این موضوع مشکلات عدیده‌ای را برای بهداشت همشهریان ایجاد کرده است.

وی به ممنوع بودن نگهداری احشام در خارج از شهر ارمغان خانه اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه این شهر در منطقه حفاظت شده واقع شده است خارج کردن و نگهداری احشام در خارج از این شهر براساس ضوابط و قوانین محیط زیستی ممنوع است.

شهردار ارمغانخانه با بیان این که اکثر ساکنان این شهر به حرفه کشاورزی و دامداری مشغول هستند ادامه داد: نگهداری احشام در داخل شهر مشکلات عدیده‌ای از جمله مشکلات بهداشتی، ساخت و سازهای غیرمجاز و مواردی از این دست را به وجود آورده است.

ملایی افزود: امروز در شرایط بیماری کرونا حفظ و سلامتی شهروندان بیش از پیش همیاری و همکاری مسئولین ذی ربط را در خصوص ساماندهی و نگهداری احشام می طلبد و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد ساماندهی احشام باشیم.

وی تصریح کرد: حل مشکل تردد درون شهری و نگهداری احشام در این شهر سامان دهی و نگهداری احشام در شهرهای تازه تاسیس را به یک ضرورت تبدیل کرده است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست