• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۴
  • شناسه خبر: 18969

۱۲ روستا در شهرستان ایجرود فاقد گاز هستند

پیام ملّت-فرماندار ایجرود از وجود مشکلات در حوزه گازرسانی به برخی از روستاهای شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: حدود ۱۲ روستا در شهرستان ایجرود همچنان فاقد گاز هستند.

باب الله فتحی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» بر اهمیت وجود گاز در روستاها تاکید و اظهار کرد: درحالی که ۹۸ درصد شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند اهالی تعدادی از روستاهای این شهرستان از نبود گاز رنج می برند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ درصد از جمعیت شهرستان ایجرود فاقد گاز هستند عنوان کرد: این ۲ درصد یا به عبارتی حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان از نعمت گاز محروم هستند و نیاز مبرم به گازرسانی دارند.

فرماندار ایجرود از نبود هیچ اقدام جدی در جهت گازرسانی به این روستاها خبر داد و گفت: گازرسانی به روستاهای مذکور اعتباری نزدیک به ۴ میلیارد تومان را می‌طلبد چرا که ایجاد هر انشعاب گاز بالغ بر ۳۰ میلیون تومان هزینه به دنبال خواهد داشت.

وی تکمیل مسیر چهار خطه ای که از زنجان به سمت بیجار می رود را از دیگر دغدغه های اولویت دار مردم این خطه برشمرد و گفت: تکمیل این پروژه منجر به کاهش بار ترافیکی این شهرستان و کاهش چشمگیر میزان تصادفات خواهد بود.لذا این اقدام در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر در دست اجرا است.

فرماندار ایجرود بخش مهمی از پروژه تکمیل مسیر چهار خطه زنجان به بیجار را تکمیل شده اعلام کرد و گفت: اعتبار خوبی به این پروژه اختصاص داده شده است و با توجه به اینکه در این جاده تردد و عبور و مرور فراوانی وجود دارد تکمیل هرچه زودتر آن از مطالبات جدی مردم محسوب می شود.

فتحی به موضوع آنتن دهی ضعیف همراه اول و ایرانسل در برخی از نقاط شهرستان اشاره و ابراز کرد: این آنتن دهی همراه اول و ایرانسل و رفع مشکلات در این حوزه از مطالبات و دغدغه‌های اصلی مردم این خطه به شمار می‌رود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست