• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۵
  • شناسه خبر: 19038

۱۱ پرونده تخلف گران فروشی برای مرغداران تشکیل شد

پیام ملّت-مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشکیل ۱۱ پرونده تعزیراتی برای مرغداران استان طی امسال خبر داد و گفت: پرونده ها در دست بررسی قرار دارند.

مرتضی ممیزی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بر لزوم اجرای مقررات و رعایت آن در خصوص مقوله قیمت گذاری تاکید و اظهار کرد: علت تشکیل پرونده برای مرغداران استان زنجان عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری توسط آنها بوده است.

وی گران فروشی برخی از مرغداران استان به ویژه در این شرایط کرونایی را امری ناشایست خواند و گفت: ارزش مالی تخلفات مرغداران متخلفین نزدیک به پنجاه میلیارد ریال بوده است.

ممیزی در پاسخ به سوال خبرنگار پیام ملّت در مورد میزان جرایم تعیین شده برای مرغداران متخلف اظهار داشت: برآورد میزان جرایم برای مرغدارانی که اقدام به گران‌فروشی کرده بودند در دست بررسی قرار گرفته است و پس از مشخص شدن میزان جرایم به آنها اعلام خواهد شد.

وی افزود: برخورد تعزیرات حکومتی با تخلفات گران‌فروشی به ویژه گرانفروشی کالاهای اساسی مانند مرغ و گوشت قاطعانه و در اسرع وقت خواهد بود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان قطعاً برخورد خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان درخصوص چگونگی اعلام شکایات مردم از گرانفروشی تصریح کرد: هم استانی ها می توانند جهت اعلام شکایات خود به معاونت بازرسی صنعت و معدن مراجعه کنند و یا با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست