• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۹
  • شناسه خبر: 19154

اهداء سردخانه به آرامستان ارمغانخانه به جای برگزاری مراسم ترحیم

پیام ملّت-شهردار ارمغانخانه از اهدای سردخانه ای توسط خانواده متوفی ساکن ارمغانخانه خبر داد و گفت: اهدای سردخانه ۲ جسده به مبلغ ۲۵۰میلیون ریال به آرمستان ارمغانخانه انجام شد.

یوسف مولایی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» بر اهمیت انجام این اقدام خداپسندانه تاکید و اظهار کرد: اهدای سردخانه توسط خانواده مرحوم دوستعلی قاسمی به آرامستان شهر ارمغانخانه به جای برگزاری مراسمات ترحیم صورت گرفته است.

وی از انجام این اقدام شایسته توسط خانواده متوفی قدردانی و تشکر کرد و گفت: امید است که این دسته از اقدامات نیکو بیش از پیش در شهرستان های مختلف فرهنگ سازی شود.

شهردار ارمغانخانه در خصوص بودجه تخصیص داده شده به ارمغانخانه عنوان کرد: خوشبختانه ما افزایش ۱۱۰درصدی بودجه سال ۱۳۹۸نسبت به بودجه ۱۳۹۷ را شاهد بودیم.

شهردار ارمغانخانه ادامه داد: از بودجه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی سال ۹۷ مبلغ ۵۰۰میلیون به هزینه های عمرانی و مبلغ یک میلیارد تومان به هزینه های جاری تخصیص پیدا کرده است.

ملایی اظهار داشت: خوشبختانه در سال ۹۸از بودجه ۳ میلیارد و یک صد میلیون تومانی، یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به هزینه عمرانی و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به هزینه های جاری اختصاص پیدا کرده که رشد ۳٫۵برابری بودجه عمرانی ۹۷به ۹۸ رانشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه امسال بودجه مصوب این شهرداری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که تا به امروز بیش از ۴۰ درصد آن محقق شده است افزود: امسال پروژه‌های عمرانی زیادی در دست اجرا قرار گرفته است.

شهردار ارمغانخانه در خصوص پروژه های عمرانی سال جاری عنوان کرد: پروژه های عمرانی امسال شامل آسفالت ریزی ، جداول گذاری، کف سازی ، نصب روشنایی مزار شهدای گمنام ، نصب روشنایی خیابان امام حسین ، نصب آبنما و المان در میدان ورودی شهر، کف سازی پیاده روها ، مرمت و بازسازی دیوار سنگی مسیل سیلاب ، راه اندازی سیستم بایگانی شهرداری و چندین پروژه دیگر است که بالغ بر ۲میلیارد تومان بودجه تخصیص داده شده است. /ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست