• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۶-۰۶
  • شناسه خبر: 19392

۷۰درصد تخت‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی زنجان به بیماران کرونایی اختصاص دارد

پیام ملّت- مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان گفت: بیش از ۷۰درصد تخت‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی هم اکنون در شرایط بحرانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

 ۷۰درصد تخت‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی زنجان به بیماران کرونایی اختصاص دارد

علی محمدی با بیان آمار بستری شدگان طی سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۸ هزا و ۲۵۰ بیمار در سال ۹۸ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

محمدی تصریح کرد: در بیمارستان‌های تامین اجتماعی اعمال جراحی بزرگ و کوچک قابل انجام  که است در سال ۹۸ بیش از ۷۳۶۵ مورد اعمال جراحی در دو بیمارستان های تامین اجتماعی استان زنجان به وقوع پیوسته است.

وی به سایت زنان و زایمان بیمارستان‌های تامین اجتماعی نیز پرداخت و گفت: از آنجا که کلیه خدمات برای بیمه‌شدگان اجباری این سازمان در تمامی بیمارستان‌های تامین اجتماعی سراسر کشور به صورت کاملا رایگان است، از این رو تمایل بیمه شدگان برای استفاده از خدمات زنان و زایمان در این مراکز بیشتر است به طوری که در سال گذشته بیش از ۳۷۷۳ نوزاد در مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان چشم به جهان گشوده‌اند که از این تعداد بیش از ۲۰۰۰ نوزاد زنجانی در آب و لیبر در آب متولد شده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان افزایش جمعیت سالمندی را مشکل اساسی دولت‌های آینده خواند و گفت: در کلیه مراکز خدمت‌رسانی در سازمان طرح تکریم سالمندان و پیشکسوتان از سال‌های قبل اجرایی می‌شود و در این رابطه بیش از ۱۶۴ هزار و ۷۰۰ بیمار سالمند در سال ۹۸ توانستند از طرح ویزیت بیماران بدون نوبت بهره‌مند شوند که در مقایسه با سال ۹۷ بیش از ۱۵ددرصد افزایش مراجعین سالمند را نشان می‌دهد. /د

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست