• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۶-۱۶
  • شناسه خبر: 19549

لزوم جدی گرفتن شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس

پیام ملّت- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید به منظور پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به ویروس کرونا، لازم است شیوه نامه بهداشتی در تمامی مدارس استان جدی گرفته شود.

رحیم جهانبخش اظهار کرد : همه ما وظیفه داریم با اجرای دقیق مصوبات ستاد مدیریت و پیشگیری از کرونا و با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی و با تلاش و تفکر دست به دست هم داده، تا دانش آموزان کشورمان شاهراهی به دروازه های علم باز نمایند.

وی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی متعهد، کاردان، مدیر و مدبر یک هدف اساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: آموزش و پرورش و معلمان با تربیت علمی و صحیح خود می توانند جوانان و نوجوانان متدین، منطقی، واجد بلوغ و با حس مسوؤلیت اجتماعی و رفتارهای سالم را وارد جامعه کنند و در این صورت جامعه از لحاظ امنیت فردی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره پیشرفت محسوسی خواهد کرد.

سردار جهانبخش تاکید کرد: 

وی شروع سال تحصیلی جدید را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید، معلمان دلسوز و زحمتکش، دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش تبریک گفت و ابراز امیداوری کرد، دست در دست یکدیگر با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مدیریت و پیشگیری از کرونا این ویروس منحوس را شکست دهیم. 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست