• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۶-۱۷
  • شناسه خبر: 19559

اجرای طرح ملی مسکن اولویت نقشه راه مکتوب استان است

پیام ملّت- استاندار زنجان گفت: یکی از بزرگترین اولویت‌ها و مهمترین محورهای نقشه راه مکتوب این استان در سالجاری، اجرای طرح اقدام ملی مسکن است .

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه  زنجان در حوزه پیشرفت طرح‌های مربوط به مسکن ملی، جزو استان‌های پیشرو در سطح کشور است ؛ افزود : در طرح اقدام ملی مسکن، استان زنجان از سهمیه احداث ۱۳ هزارو ۵۵۰ واحد مسکونی برخوردار شد که عملیات اجرایی قریب چهار هزار واحد از این تعداد سهمیه درنظر گرفته شده به ارزش تقریبی یک هزارو ۶۰۰ میلیارد ریال، آغاز شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه خوشبختانه در استان زنجان برای احداث این تعداد سهمیه (۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی)، زمین مهیا شده است، تصریح کرد: مراحل احداث پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در دست اقدام است که در موعد مقرر، زمان آغاز عملیات اجرایی این تعداد واحد نیز اعلام خواهد شد.

حقیقی با بیان اینکه اجرای طرح مسکن ملی، آورده عظیم و بزرگی در کشور و استان داشته و چرخش سرمایه مردمی از خُرد تا کلان، بسیار مهم است، اظهار داشت: در روستاهای زنجان نیز با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، کلنگ احداث ۲ هزار واحد مسکونی روستایی برای افراد کم درآمد، به زمین زده شد که امید است به نتایج خوبی دست یابیم.  

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست