• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۶-۱۸
  • شناسه خبر: 19572

آخرین جزئیات انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی

پیام ملّت - رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی آخرین جزئیات انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ را اعلام کرد.

بهروز طهماسب کاظمی با اشاره به آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد از روز یکشنبه ۱۶ شهریور ماه جاری تصریح کرد: برای شرکت داوطلبان علاقمند به پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی کد دسترسی انتخاب رشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده است و داوطلبان براساس این کد دسترسی و کد ملی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و با مراجعه به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org ضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته/محل متناسب با کد مجموعه امتحانی خود اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم نیز ثبت‌نام و در آزمون شرکت کرده‌اند، می‌توانند رشته/محل‌های متناسب با کد رشته امتحانی دوم خود را براساس اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته/محل انتخابی درج کنند.

کاظمی اشاره کرد: داوطلبان تنها امکان انتخاب رشته/گرایش‌هایی را دارند که مطابق کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در کد ضریب متناظر با آن (از کد رشته امتحانی اول و یا دوم) مجاز شده باشند.

وی تاکید کرد: عدم مراجعه به سامانه به منظور انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرر و مطابق اطلاعیه‌های صادره به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست