• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۶-۱۸
  • شناسه خبر: 19562

روستاهای شهرستان ماهنشان مجهز به اینترنت پرسرعت می‌شوند

پیام ملّت- سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت:اتصال ۱۲۴ روستا به شبکه اینترنت پرسرعت در دست اقدام می باشد که عمده این پروژه‌ها در شهرستان ماهنشان است.

حامد سرائی با اشاره به بهره‌مندی ۶۰ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت افزود: شهرستان ماهنشان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محروم واقع شده است و در چند ماه آینده با اجرایی شدن و پایان پروژه‌های در دست اجرا بخشی از مشکلات روستاهای این شهرستان برطرف می‌شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در مورد نصب دستگاه‌های خودپرداز در روستاها عنوان کرد: هزینه تامین دستگاه خود پرداز بالا بوده اما با این حال موفق شدیم ۳۶ دستگاه خود پرداز را در روستاهای محروم استان نصب کنیم.

سرائی: در روستاهایی که دسترسی به اینترنت پرسرعت وجود دارد روستاییان می‌توانند با استفاده از نرم افزار‌های موبایلی از خدمات بانکداری بهره‌مند شوند.

سرائی در پایان خاطر نشان کرد: بالای ۷۰ درصد مردم روستایی استان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند و نکته‌ای که باید جوانان روستایی به آن توجه داشته باشند این است که از این ظرفیت‌ها می‌توانند در توسعه اشتغال و معرفی محصولات تولیدی خود به سراسر کشور استفاده کرده و برای خود درآمدزایی کنند./د

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست