• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۶-۱۹
  • شناسه خبر: 19579

بزرگترین واحد ذوب بخش خصوصی افتتاح می‌شود

پیام ملّت- رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: تا پایان سال جاری بزرگترین واحد ذوب بخش خصوصی کشور در استان زنجان توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

به گزارش «پیام ملّت» و به نقل از فارس ، ناصر فغفوری اظهار کرد : با راه‌اندازی شرکت البرز ناب آرش با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان، بزرگترین واحد ذوب کشور در استان زنجان آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه ۹۸ درصد است که پیش‌بینی می‌شود از آبان ماه آغاز به کار کند.

وی ادامه داد: این واحد مجهز به مدرن‌ترین ماشین آلات ذوب فولاد است که با راه‌اندازی آن شمش فولادی بیلت مورد نیاز استان که پیش از این از سایر استان‌ها تهیه می‌شد، تامین می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: ظرفیت تولید این واحد سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن است.

وی در ادامه درباره راه‌اندازی طرح توسعه دوم شرکت فولادکاران افق عنوان کرد: این واحد بخش عمده‌ای از فولاد آلیاژی الکترود جوشکاری کشور را که پیش از راه‌اندازی این مجموعه به صورت وارداتی بود، تامین می‌کند.

فغفوری افزود: پیش از این بزرگترین مشکل حوزه ساخت و ساز تامین سیم جوش بود که با راه‌اندازی این واحد تولیدی، ۸۰ درصد فولاد آلیاژی الکترود جوشکاری کشور تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این واحد ۵۰۰ میلیارد تومان است، ادامه داد: این پروژه هم اکنون آماده افتتاح است که به عنوان یکی از پروژه‌های قابل افتتاح توسط ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست