• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۶-۲۹
  • شناسه خبر: 19703

مکانیزم ماشه چکانده هم شود گلوله ای ندارد

پیام ملّت - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مطمئن هستیم اگر مکانیزم ماشه امریکا چکانده هم شود، گلوله‌ای از آن شلیک نخواهد شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی کل سپاه افزود: امروز امریکا از نظر سیاسی منزوی شده است و شما دیدید که در تلاش برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، امریکا فقط به دومینیکن متکی بود که البته نمی‌دانیم در جغرافیای سیاسی دنیا چگونه آن را پیدا کنیم.

وی گفت: ما امروز با پایان امریکا مواجه هستیم و همه مسلمانان با الهام از انقلاب اسلامی در برابر امریکا صف کشیده اند و جبهه‌ای وسیع ایجاد کرده اند و گام‌های حرکت امریکا کند و در برخی جا‌ها متوقف شده است.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: امروز وضع امریکا به گونه‌ای شده است که هیچ کس به امریکایی بودن افتخار نمی‌کند و شاهد هستیم که شعار‌های انقلاب اسلامی تا قلب امریکا پیش رفته است و از امریکا دود و آتش بلند است و تصویر فشار زانوی یک پلیس بر گلوی یک سیاه پوست و شکستن حرمت زنان سیاه پوست در خیابان‌های امریکا به چشم می‌خورد.

سردار سلامی افزود: ناتوانی امریکا در مدیریت یک بیماری همه گیر جهانی امروز جلوی چشم همگان قرار دارد و امریکا در مدیریت این بیماری در رده آخر جهان قرار گرفته است.

وی گفت: همه این‌ها به این خاطر است که در رهبری نظام امریکا حکمت و تدبیر وجود ندارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست