• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۷-۰۴
  • شناسه خبر: 19751

تعدیل نیروها در شهرداری کارشناسی شده انجام می‌شود

شهردار زنجان گفت: تعدیل نیروها کارشناسی شده بوده و تمام تلاش ما این است که حقی از کسی ضایع نشود.

حبیب ملایی یگانه در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت » درباره آخرین وضعیت ساماندهی نیروهای فضای سبز مناطق چهارگانه شهرداری زنجان گفت: امتیازبندی نیروهای فصلی فضای سبز با حضور کارشناسان در حوزه منابع انسانی با شهرداری‌های مناطق و سازمان سبز و سیما و منظر شهری انجام شده است، و تعدیل نیرو به علت فرا رسیدن فصل پاییز در فضای سبز شهرداری زنجان طبق امتیازبندی صورت گرفته انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امتیازبندی نیروهای فصلی فضای سبز با حضور کارشناسان در حوزه منابع انسانی با شهرداری‌های مناطق و سازمان سبز و سیما و منظر شهری انجام شده است، اضافه کرد: البته جلسات امتیازبندی دو ماه بود که در حال برگزاری بود که به آغاز فصل تعدیل به پایان رسید.

شهردار زنجان ادامه داد: برای نخستین بار است که تعدیل ها به صورت کارشناسی شده انجام و تلاش شده است که حقوقی از کسی ضایع نشود و بر اساس اصول مشخص این تعدیل انجام شود و سلیقه شخصی در آن اعمال نشود.

وی با اشاره به اینکه روال طبیعی کار شهرداری این است که در فصول گرم سال یعنی تیرماه و مردادماه که پیک کاری بیشتر است، جذب نیرو انجام شود، اضافه کرد: در مقابل از پایان شهریور تعدیل نیروها انجام شده و در آذر و دی ماه تعداد نیروها به حداقل می‌رسد.

یگانه با اشاره به اینکه در پیک کاری فضای سبز ۷۰۰ نیرو در این بخش مشغول به کار می‌شوند، گفت: در کمترین حالت نیز تعداد نیروها به ۵۰ درصد این میزان می‌رسد.

شهردار زنجان ادامه داد: در همین چرخه معمول که به صورت سالانه رخ می‌دهد، در فصل بهار دوباره نیروها کم کم جذب شده و کار نگهداری فضای سبز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان فضای سبز شهری زنجان ۶۵۰ هکتار است، گفت: البته این موضوع صرفا به نگهداری فضای سبز محدود نبوده و بحث توسعه نیز مورد توجه است.

شهردار زنجان ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسعه فضای سبز شهری در حدود ۲۰ هکتار در سال انجام می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست