• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۷-۲۴
  • شناسه خبر: 19837

عطر و بوی شهادت در زنجان پیچید

پیام ملّت- پیکر شهید «مسعود منتجبی» عصر امروز با استقبال مسؤولان و خانواده این شهید بزرگوار وارد شهر زنجان شد.

به گزارش خبرنگار «پایگاه تحلیلی- خبری پیام ملّت»، مراسم استقبال از پیکر این شهید دفاع مقدس با توجه به الزام و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در  فضای باز و با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

شهید مسعود منتجبی» در خرداد ۱۳۴۳ در شهرستان زنجان به دنیا آمد، با شروع جنگ تحمیلی مسعود برای دفاع از انقلاب اسلامی با بر تن کردن لباس بسیجی پای به میدان نبرد حق علیه باطل گذاشته بود.

 وی در ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۶۱ با حضور در عملیات بیت المقدس و در منطقه شلمچه به مقام شهادت نائل آمد اما پیکر مطهرش در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالجسد قرار گرفت؛ پیکر این شهید والامقام بعد از گذشت ۳۸سال توسط کمیته جستجوی مفقودین،کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی و طی مراسمی با حضور چند تن از مسؤولان، این خبر به خانواده شهید اعلام شد.

مراسم شب وداع با پیکر شهید مسعود منتجبی پنجشنبه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار می‌شود.

 همچنین پیکر مطهر این شهید والامقام روز جمعه ۲۵ مهر‌ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان ۱۵ خرداد (چهارراه پایین) تا گلزار شهدا پایین طی تشریفات نظامی تشییع و در کنار دیگر همرزمان شهیدش (یادمان این شهید) به خاک سپرده خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست