• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۷-۲۹
  • شناسه خبر: 19880

حمایت قضایی مهمترین عامل پیشگیری از جرایم

پیام ملّت- فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: در سطح جامعه مهمترین عامل که بتوانیم از جرایم پیشگیری کنیم و تهدیدات نتوانند بر ما غلبه کنند بحث حمایت قضایی می باشد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با فرمانده انتظامی استان که دادستان مرکز استان، معاونین و  روسای سازمانهای تابعه قوه قضاییه نیز حضور داشتند، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به کلیه زحمتکشان و امید آفرینان در عرصه نظم و امنیت از خدمات ارزشمند مجموعه نیروی انتظامی تشکرد کرد و حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی را امری لازم و ضروری دانست . 

 
وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم برای حاکمیت حفظ سرمایه های نظام است، گفت : از جمله این سرمایه ها ،نیروی انتظامی است و از آنجائیکه حفظ اعتماد عمومی امری مهم است و  این امر با ارائه خدمات  صادقانه  توسط کارگزاران محقق خواهد شدو نیروی انتظامی نیزاز جمله  این کارگزاران است .


رئیس شورای قضایی استان زنجان اظهار داشت : اگر بخواهیم خدمات نیروی انتظامی را در کلیه حوزه ها  بشماریم  بسیار زیاد ،ضروری ،فوری و ارزشمند هستند و دستگاه قضایی این میزان خدمات را به لحاظ ارتباط فی مابین  و داشتن اهداف مشترک کاملا احساس و درک می کند.


صادقی نیارکی تصریح کرد : نیروی انتظامی استان در ارزیابی و عملکرد  در خدمت رسانی و برقراری نظم و امنیت در جامعه میان کلیه استانها رتبه بر تر را کسب کرد و این امر نشان از تدبیر فرماندهی و تلاش شبانه روزی نیرو های جان برکف انتظامی استان است که جای تبریک و تقدیر دارد.


رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه با همه این توفیقات و اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی استان نباید به این مقدار قانع شد و بایستی در جهت ارتقاء  خدمات  تلاش مضاعف شود و این مجموعه توان این کار را دارد.


عالیترین مقام قضایی استان زنجان با تأکید بر این موضوع که پیشگیری قضایی بالاترین تأثیر را دارد ادامه داد : نیروی انتظامی از شیوه های نوین و اطلاعاتی مجرمین را در کمترین زمان دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار می دهد و با این افراد برخورد قاطع قضایی خواهد شد.


وی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی امری لازم و ضروری است افزود :نیروی انتظامی برای رسیدن به مقصود نیازمند حمایت است و اگر بخواهیم جامعه ای امن و با آرامش داشته باشیم حمایت ها  باید به نحو احسن صورت گیرد و نیروی انتظامی هیچ نقصی برای انجام مأموریت ها نداشته باشد.


سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان  در ادامه این دیدار با تقدیر از حضور رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه در نیروی انتظامی گفت:اگر موفقیتی در حوزه انتظامی بدست آمده از حمایت های دستگاه قضایی استان بوده و ما هم خوشحالیم بعنوان سرباز در خدمت نظام و انقلاب هستیم.


وی افزود: اگر تهدید ها سوار نقاط ضعف شوند آسیب ایجاد می شود . در سطح جامعه  مهمترین عامل که بتوانیم از جرایم پیشگیری کنیم و تهدیدات نتوانند بر ما غلبه کنند بحث حمایت قضایی می باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست