• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۰۳
  • شناسه خبر: 20451

ششمین جشنواره بین‌­ا­لمللی عکس سلامت روان ۲۰۲۰

پیام ملّت- ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان ۲۰۲۰، با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان با هدف افزایش آگاهی در جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی برگزار می شود.

 ابن جشنواره در سه بخش : موضوع آزاد، موضوع سلامت روان و کووید-۱۹ برگزار می شود.


در برگزاری این جشنواره، امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسامی زنجان، شهرداری زنجان و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان نیز همکاری دارند.

در دوره ششم این جشنواره علاوه بر بخش‌های موضوعی آزاد و سلامت روان، به دلیل بحران کرونا، و نقش انکارناپذیر مداخلات سلامت روان در شرایط بحران، بخش کووید ۱۹ نیز به محورهای موضوعی جشنواره اضافه شده است.

سایت جشنواره با آدرس www.MentalHealthExhibition.ir از آبان ماه سال ۹۹ با ترجمه زبان‌های مختلف در دسترس علاقمندان و هنرمندان سراسر جهان قرار دارد.

ثبت نام و دریافت عکس ها از ۱۱ مهر امسال، همزمان با روز جهانی بهداشت روان آغاز شده تا ۹ آذر ادامه دارد که احتمال تمدید دریافت آثار وجود دارد و از طرفی پایان داوری، ۲۰ دی، اعلام پذیرفته شدگان و نامزدهای جوایز،۳۰ دی  و نمایشگاه، اهدای جوایز و تحویل کتاب به راه یافتگان به نمایشگاه چاپی اردیبهشت ۱۴۰۰ خواهد بود.

به گفته دبیر این جشنواره از زمان ثبت نام تا کنون سه هزار نفر از ۵۸ کشور جهان در این رویداد شرکت کرده اند که پیش بینی می شود این تعداد به مراتب افزایش داشته باشد. در مجموع ۹ هزار یورو جوایز نقدی این جشنواره (حدود ۳۳۴ میلیون تومان) درنظر گرفته شده که عکس های راه یافته توسط برگزارکننده چاپ شده و به نمایش در می آیند.

گفتنی است:  آخرین مهلت ثبت نام و دریافت عکس ها؛ ۹ آذر۱۳۹۹ می باشد. علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند.

ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست