• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۰۵
  • شناسه خبر: 20464

پرداخت بیش از۳۱میلیارد و۶۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

پیام ملّت-مدیرکل کمیته امداد استان گفت: بیش از۳۱میلیارد و۶۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت واقشار نیازمنداستان از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» هدایت صفری با اشاره به اینکه  دو هزار و ۶۶۵ فقره از تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت انجام شده است، افزود: هزار و ۷۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه نیز با هم افزایی صورت گرفته از محل منابع بانک های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

صفری میزان تسهیلات قرض الحسنۀ پرداختی به خانواده های تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند این استان را از ابتدای سال جاری تاکنون ، بیش از  ۳۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی ، اشتغال ، مسکن و ودیعه مسکن ، آموزش کسب و کار و فرهنگی بوده است.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای موجود سه هزار و ۲۰ مورد از تسهیلات پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی و ضروری بوده است ، اضافه کرد:  به همین منظور بیش از ۱۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در قالب وام کارگشایی از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

صفری با اشاره به اینکه ۲۹۳ مورد از تسهیلات قرض الحسنه  پرداختی به خانواده های تحت حمایت و اقشار نیازمند از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب تسهیلات اشتغالزایی بوده است ، ادامه داد: بیش از ۵ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان نیز تسهیلات اشتغال به منظور ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای خانواده های تحت حمایت و اقشار نیازمند از این محل ها از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه سایر تسهیلات پرداختی از طریق صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب مسکن، ودیعه مسکن، آموزش کسب و کار و فرهنگی بوده است، تصریح کرد: تلاش می کنیم با ارائه خدمات معوض و هم افزایی آن با خدمات بلاعوض زمینه اثربخشی خدمات ارائه شده در بخش های مختلف  از این طریق ارتقاء داده شود. انتهای پیام

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست