• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۰۷
  • شناسه خبر: 20488

آغاز مرحله سوم رزمایش مومنانه در زنجان

پیام ملّت- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از آغاز مرحله سوم رزمایش مومنانه در زنجان خبر داد.

هدایت صفری در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» به لزوم خدمات‌رسانی مطلوب و اثربخش با چاشنی حرکت انقلابی ،جهادی و شتاب بیشتر با ارائه  مؤثرترین خدمت به ولی‌نعمتان جامعه در شرایط حساس کنونی اشاره کرد و افزود  : اطلاع‌رسانی لازم و مناسب به جامعه هدف مبنی بر کاهش مراجعات اداری و استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی و استفاده بهینه از خدمات غیرحضوری در اولویت کاری قرارگیری.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد : روند پیگیری بسته‌های معیشتی و پک‌های بهداشتی برای خانواده‌های  تحت حمایت باید شتاب بیشتری گرفته و با جدیت تمام پیگیری  و اعضای  کارگروه سلامت در این خصوص همت مضاعفی داشته باشند.

وی به لزوم هم‌افزایی و همفکری بیشتر اعضا اشاره نمودوگفت : ،جدی گرفتن نظارت‌ها ، فعال شدن همیاران و رابطین سلامت، اقناع‌سازی جامعه هدف بر الزام جدی استفاده از ماسک و عدم تجمع ونشست های دور همی وتردد در مکان های پررفت‌وآمد در قطع ویا کاهش زنجیره انتقال این ویروس موثـّر وکمک کننده خواهد بود.

صفری فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی که “امروزه کمک مؤمنانه به مردم انقلابی گری واقعی است .” برای توجه ویژه به نیازمندان و مددجویان عزیز تحت حمایت و جلوگیری از آسیب دیدن آن‌ها از تبعات ویروس کرونا را راهگشا و حیاتی توصیف کرد و گفت: خروج از شرایطی که همه‌گیری ویروس کرونا ایجاد کرده است بدون همدلی و کمک مردم میسر نخواهد شد. و تداوم این همدلی و کمک مؤمنانه از سوی مردم ولایی ،خیر و نیکوکار استان در کاهش مشکلات این عزیزان در شرایط سخت اقتصادی وکرونایی مؤثر و پررنگ هست .  

مدیرکل استان در پایان ضمن قدردانی از اندیشه زیبای مردم خیر و نیک‌اندیش استان زنجان در کمک به اجرای برنامه‌های این نهاد گفت : سومین مرحله رزمایش  ایران همدل باهدف  توانمندسازی تجمع آوری کمک‌های تخصصی با موضوعات تأمین لوازم بهداشتی بدرمانی برای سالمندان در معرض خطر ،تأمین جهیزیه برای نوعروسان و لوازم آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان نیازمند   آغازشده است و مردم نیکوکار و خیران استان می‌توانند با روش‌های ساده و با شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*  و شماره تلفن گویای  ۰۹۶۸۸۷۷ یاریگر نیازمندان و محرومان باشند .
وی با بیان اینکه با توجه به عدم امکان حضور دانش آموزان در مدارس به علت محدودیت های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا اولویت اصلی این نهاد فراهم کردن زمینۀ بهره مندی همه دانش آموزان تحت حمایت از آموزش غیر حضوری است، افزود: با همین رویکرد برنامه ریزی شده است با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و هم افزایی آن با منابع و اعتبارات این نهاد و اولویت بندی انجام شده  بزار کمک آموزشی از جمله تبلت ، گوشی هوشمند و رایانه برای دانش آموزان فاقد این امکان  تهیه و تحویل آنها شود.

صفری با اشاره به اینکه  تهیه و تحویل تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان فاقد این امکان با اولویت بندی صورت گرفته انجام می شود، ادامه داد: بر همین اساس دانش آموزان پشت کنکوری به ویژه با معدل ۱۷ به بالا و ساکن در مناطق محروم، خانواده های دارای چند دانش آموز که فاقد هر گونه ابزار کمک آموزشی الکترونیکی  هستند و خانواده های زیر سه دانش آموز غیر ساکن در مرکز استان در اولویت های اول بهره مندی از این خدمت کمیته امداد استان زنجان قرار دارند.

وی  از تهیه و تحویل ۲۸۰ دستگاه تبلت، گوشی هوشمند و رایانه به دانش آموزان تحت حمایت  از ابتدای اجرای این طرح خبر داد و افزود: به منظور تهیه و تحویل این لوازم و امکانات الکترونیکی به دانش آموزان عزیز تحت حمایت با بهره گیری از ظرفیت خیران، حامیان طرح های اکرام ایتام و محسنین و مراکز نیکوکاری بیش از ۷۵۴ میلیون تومان هزینه شده است./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست