• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۱۱
  • شناسه خبر: 20591

فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه هلال احمر برگرفته از تعالیم انبیا است

پیام ملّت- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای ارتقای جایگاه فعلی هلال احمر استفاده شود.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» آیت اله علی خاتمی در دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با ایشان افزود: جمعیت هلال احمر استان باید پاسخگوی شبانه روزی در همه اتفاقات اعم از برف، کولاک، زلزله و سایر حوادث غیرمترقبه برای هموطنان باشد.

وی تاکید کرد: جایگاه هلال احمر در استان باید با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود و تلاش همه کارکنان این مجموعه ارتقا یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ارائه خدمات به همنوعان در هلال احمر کاری ارزشمند و خداپسندانه برای بشریت است که در سرما و گرما و بدون توجه به زمان و مکان خدمات مورد نیاز در حوادث و بحران ها ارائه می شود.

آیت اله خاتمی اظهارداشت: فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه هلال احمر برگرفته از تعالیم انبیا و ائمه معصومین(ع) است و همت نیروهای این مجموعه موجب شده خدمات ارائه شده به مردم در حوادث و بلایا مورد توجه مردم قرار بگیرد.

وی یادآوری کرد: از ظرفیت جوانان انقلابی و مومن برای ارائه خدمات در مجموعه هلال احمر بیشتر از وضعیت فعلی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از زحمات و تلاش ها همه کارکنان و اعضای افتخاری هلال احمر در استان زنجان قدردانی کردند.

در این دیدار علی طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از خدمات و فعالیت های انجام شده گزارشی ارائه داد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست