• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۱۱
  • شناسه خبر: 20595

خداحافظی ماهنشانی ها با سیلندر گاز وگالن نفت

پیام ملّت-مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با اجرای طرح ضربتی در دو هفته؛ ۱۴ روستای ماهنشان؛ طعم شیرین گاز پایدار را چشیدند.

موسی احمدلو در گفت و گو با « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» ازپایداری گاز در روستاهای ماهنشان خبر داد و گفت: با اجرای خط لوله ۶ کیلومتری آق کند- آلمالو؛ شاهد پایداری گاز در ۱۴ روستای ماهنشان در سرمای پاییزی هستیم.

موسی احمدلو از بهره مندی و ۵/۸۴ درصد خانوار روستایی شهرستان ماهنشان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و افزود: آرامش خاطر از وجود دائمی و بدون قطعی گاز در آشپزخانه‌ها و آسایش از حمل سیلندرهای گاز و گالن‌های نفت از شهر و روستاهای اطراف؛ سهم روستاییان شهرستان ماهنشان است که با همت و تلاش شبانه روزی خادمین خود در گاز زنجان تحقق یافت.

وی اظهار داشت: تاکنون در این شهرستان ۴۸ كيلومتر خطوط انتقال گاز و ۶۷۳ كيلومتر شبكه‌هاي تغذيه و توزيع گازاجرا شده است مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح داشت: تا کنون ۳ هزار و ۵۳۵ مصرف کننده خانگی شهری، ۸ هزار و ۲۴۳ مصرف كننده روستايي، ۵۸۷ مصرف کننده تجاری و ۳۱ مصرف کننده صنعتی در ماهشنان به شبکه گاز کشور متصل هستند.

مهندس احمدلو از بهره مندی ۲ شهرك صنعتي ماهنشان و انگوران از نعمت گاز طبیعی خبر داد و افزود: ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گازرسانی به شهرها و ضریب بهره مندی ۵/۸۴ درصدی خانوارهای روستایی؛ از جمله خدماتی است که به عنوان زیرساختی برای توسعه صنایع روی در منطقه و مشاغل شهرستان ماهنشانبه شمار رفته و نقش موثری درشکوفایی اقتصادی، اشتغال زایی و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی دارد.

احمدلواز کارکنان تلاشگر گاز زنجان که با اجرای طرح ضربتی؛ خط لوله ۶ کیلومتری آق کند به آلمالو،با قطر۱۶۰ میلی متر را در دو هفته به پایان برده و موجبات پایداری گاز در روستاهای شهرستان ماهنشان را فراهم کردند؛ قدردانی کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست