• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۱۲
  • شناسه خبر: 20598

در پی برودت هوا؛مصرف گاز زنجانی‌ها به بیش از هشت میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب رسید

پیام ملّت- مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: به علت افت دمای هوا در این استان؛ میزان مصرف گاز طبیعی مشترکین در ۲۴ ساعت گذشته به بیش از هشت میلیون و ۸۷۳ هزار مترمکعب رسیده است.

موسی احمدلو در گفت و گوبا « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه مشترکین زنجانی در ۲۴ ساعت گذشته این میزان مصرف گاز طبیعی داشته اند، افزود: همچنین میزان مصرف در ۲۴ ساعت قبل از آن ۸ میلیون و ۷۳۷ هزار مترمکعب بود که خوشبختانه با مدیریت صحیح مصرف انرژی گاز توسط مشترکین محترم؛ شاهد افزایش چندانی نیستیم.

وی تصریح داشت: در فصل سرد سال میانگین مصرف گاز مشترکین این استان ۸ تا ۹ میلیون مترمکعب است.احمدلو، با تاکید بر صرفه جویی در مصرف گاز اظهار کرد: چنانچه شهروندی فقط یک درجه در مصرف گاز صرفه جویی کند و دمای اتاق بین ۱۸ تا ۲۱ درجه تنظیم شود هر مشترک ۶ درصد در مصرف این انرژی صرفه جویی کرده است.

احمدلو افزود: افزایش مصرف مشترکین موجب فشار به شبکه و افت فشار گاز می شود.مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مشترکین عزیز توجه داشته باشند که شعله گاز مصرفی به رنگ آبی باشد، چرا که بهترین شعله است و در این وضعیت امکان صرفه جویی فراهم می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه در حال حاضر نزدیک به ۸۰ درصد خانوارهای روستایی و ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند؛ افزود: در حال حاضر بیش از ۳۲۸ هزار مصرف کننده خانگی، ۲۷ هزار و ۸۰۲ مصرق کننده تجاری و ۲ هزار و ۳۱۸ مشتركين عمده و صنعتي از گاز طبیعی استفاده می کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست