• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۱۹
  • شناسه خبر: 20712

دستگیری کلاهبرداران سایبری با شگردکار در منزل با بیش از ۱۰ هزار نفر قربانی

پیام ملّت-فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری متهمینی که با شگرد کار در منزل اقدام به کلاهبرداری از افراد می‌نمودند خبر داد.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» فرمانده انتظامی زنجان اظهارکرد: در پی پایش و رصد صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان ابهر مشخص شد شخص یا اشخاصی به هویت‌های نامعلوم با تبلیغ و انتشار آگهی‌های دروغین و معرفی شرکت‌های صوری با ترفند کار در منزل و کسب درآمد بالا در فضای مجازی، اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند.

سردار جهانبخش با بیان اینکه در بررسی‌های فنی و پلیسی، تعداد ۲ نفر متهم به هویت‌های معلوم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شدند، افزود: متهمین در اظهارات خود به کلاهبرداری بیش از ۱۰ هزار نفر به میزان ۵۰ میلیارد ریال در سراسر کشور اعتراف نمودند.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت مواجهه با چنین تبلیغاتی، از صحت و سقم شرکت یا سازمان استخدام کننده اطمینان حاصل نمایند و از واریز وجه یا ارائه اطلاعات هویتی و مالی خودداری کنند، افزود: مال باختگان در صورت داشتن شکایت به پلیس فتا محل سکونت خود مراجعه کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست