• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۲۷
  • شناسه خبر: 20837

شهرداری زنجان از طرح‌های پژوهشی حمایت می کند

پیام ملّت- معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری زنجان گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اجرایی شهرداری این شهر حمایت از طرح‌های پژوهشی با هدف ارتقای کیفیت خدمات شهری است.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری زنجان درنشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، با بیان اینکه رمز موفقیت هر جامعه توجه به پژوهش و تحقیقات است، اظهار کرد: حمایت از پژوهش و مطالعات علمی در ایجاد فناوری‌های نوین و اثربخشی آن در توسعه جامعه شهری ضروری است.

وی گفت: پروژه‌های پژوهش محور شهری در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی با تعیین ردیف‌های اعتباری مشخص در بودجه مصوب شهرداری با هدف حمایت از جامعه علمی و دانشگاهی استان، اجرا می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری زنجان تاکید کرد: در حال حاضر شهرداری زنجان به عنوان دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش استان، طرح‌های تبلیغاتی برای افزایش دانش عمومی در حوزه‌های دانش آموزی، دانشجویی، فن بازار و برگزیدگان پژوهشی اجرا می‌کند.

پناهی با بیان اینکه شهرداری با طراحی و نصب بنر و پوسترهایی با مضامین پژوهشی برای پایه‌های تبلیغات محیطی اقدامات مؤثری در این خصوص کرده است، گفت: ترغیب شهروندان به استفاده از سیما و منظر بصری و آشنایی آنها با مقوله پژوهش جزو اولویت‌های برنامه ریزی شده مدیریت شهری در حوزه تبلیغاتی شهر است.

وی از برگزاری نمایشگاه آنلاین و مجازی با رویکرد ارائه دستاوردهای علمی پژوهشی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: همه ساله این نمایشگاه به صورت حضوری در محل کارخانه کبریت زنجان برگزار می‌شد که امسال به دلیل محدودیت‌های اعمال شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش استان زنجان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری و استارتاپ‌ها گام مهمی برای پیشبرد اهداف پژوهشی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست