• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۰۹
  • شناسه خبر: 21044

روز بدون فوتی کرونا در زنجان

پیام ملّت- بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی زنجان در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷ نفر بستری شدند و هیچ مورد فوتی براثر کرونادر زنجان به ثبت نرسیده است.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» بر اساس آخرین آمار اعلام شده از دانشگاه علوم پزشکی زنجان براساس آمار امروز ۹ دی ماه در حال حاضر ۲۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و بستری جمعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ هزار و ۲۶۴ مورد بوده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان، ۷ مورد بوده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون۶۵۵۳ مورد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، ۵۷ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۵۴۰۲ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی از بیماران مبتلا به کرونا در این استان،گزارش نشده است. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۱۰۹۳ نفر رسیده است.

گفتنی است مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۳۹۳ و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۱ هزار و ۹۵۵ مورد بوده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست