• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۱۰
  • شناسه خبر: 21104

سردار شهید سلیمانی استراتژیست بزرگی که در میدان عمل و تاکتیک در خط مقدم بود

پیام ملّت- معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: شهید سلیمانی استراتژیست بزرگی در کارش بود که راهبرد استراتژی می نوشت و در میدان عمل و تاکتیک نیز در خط مقدم بود.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» سرهنگ عباس بابایی در آیین بزرگداشت سالروز شهاد سردار حاج قاسم سلیمانی، تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام هلال احمر استان زنجان ضمن تسلیت ایام فاطیمه و شهادت این شهید والامقام اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند باید با دیدگاه مکتب سلیمانی به سردار شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی نگاه کرد و هر کسی وارد این مکتب شود خودش را با عیار معنویت آغشته کند مس وجودش را کیمیا می کند.

وی تاکید کرد: هر کسی خود را وارد عرصه و مکتب اباعبدالله الحسین(ع) کند و در برابر ظلم، کفر و زیاده گویان عالم ایستادگی کند، به معنای واقعی ولایتمدار باشد و در خدمت امامت و ولایت قرار گیردن به حتم نزد خداوند متعال و ملت ولایتمدار محبوب خواهد شد همانگونه که این اتفاق برای سردار سلیمانی اتفاق افتاد و عالم به این مهم پی برد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: با توجه به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب امام راحل و مطیع ولی فقیه بود این شوکت نصیب این شهید والا مقام شد.

سرهنگ بابایی ادامه داد: اگر نگاهی به زندگی این شهید والا مقام داشته باشیم ارتباط وی با ملت، حرفه ای و مسلط بود، شهید سلیمانی استراتژیست بزرگی در کارش بود که راهبرد استراتژی می نوشت و در میدان عمل و تاکتیک نیز در خط مقدم بود.

وی تاکید کرد: هیچ استراتژیستی همانند سردار سلیمانی یافت نمی شود که در خاورمیانه قلب جهان که قدرت های استکباری برای آن نقشه ترسیم کرده اند، آن را خنثی کند و خود نیز در خط مقدم در کنار رزمندگان در اجرای راهبردها به آنها قوت قلب بدهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: جرقه های واقعی محور مقاومت در سال ۲۰۰۰ عقب راندن رژیم غاصب اسرائیل و جنگ ۳۳ روزه بود که پس از این جنگ بسیاری از راهبردهای دشمن تغییر کرد و سردار شهید سلیمانی نیز خود در جنگ حضور داشت.

سرهنگ بابایی تاکید کرد: این سردار والامقام در این جنگ به فاطمه زهرا سلام الله علیها متوسل شدند و چهارمین ارتش دنیا را در ۳۳ روز وادار به تسلیم کردند.

وی یادآوری کرد: دشمنان اسلام و ایران که دانشمندان ما را ترور می کنند نشان از ضعف و زبونی آنها دارد و این ‌ترور ها شگفت انگیز نیست چرا که در اوج تهدید توانسته ایم موازنه قدرت را حفظ کنیم و این مهم نشان دهنده قدرت اصلی ماست.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: به برکت خون سرداردلها شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم، شهدای محور مقاومت است که در زمان حاضر قدرت پیدا کرده ایم.

سرهنگ بابایی تاکید کرد: دشمنی برخواسته از بطن رژیم صهیونیستی و‌ داعشی که آموزش دادند و وحشی گری جنایت های آنها در سرتاسر سوریه و عراق نقشه ای برای نفوذ به ایران ام القرای جهان اسلامی بود که با شجاعت سرداران ایران و رزمندگان پایان یافت.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم، حریم انقلاب اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: کاری بسیار بزرگ بود که برای منطقه و ‌بشریت سردار بزرگ دلها این مهم را انجام داد و توانست منطقه را از خطر بزرگ نجات دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: این شهدای اسلام توانستند در این جهان پرآشوب پرچم حسینی ‌و ایران اسلامی را در سرتاسر جهان سرپا نگهدارند.

سردار سلیمانی حق بزرگی بر گردن محور مقاومت دارد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این مراسم گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر گردن مردم ایران، منطقه خاورمیانه و محور مقاومت دارند.

علی طاهری ضمن تسلیت ایام فاطیمه و شهادت این شهید والامقام افزود: این شهید سرافراز اسلام، بر اساس رفتار، منش، خلوص و معنویتی که داشتند سردار دلها نام گرفته اند و این مهم موجب شده بود تا به حق بر دلها حکومت کند.

وی با بیان اینکه آرزومندم کسانی که ادعا دارند که بسیجی هستند و در این راه گام بر می دارند در این راه ثابت قدم بمانند، اظهارداشت: به معنویت و خلوص شهید سردار حاج قاسم سلیمانی رسیدن بسیار دشوار است اما می توانیم پیرو راه این شهید والا مقام باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر گردن مردم ایران، منطقه خاورمیانه و محور مقاومت دارند.

طاهری ابراز امیدواری کرد: ایثار گران عرصه هلال احمر اعم از کارکنان، داوطلبان، خیرین و اعضای جوان بتوانیم ادامه دهنده راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم و سعی کنیم این منش را در زندگی خود نهادینه کنیم چرا که این مهم اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه امدادگران و داوطلبان بدون چشمداشت در مجموعه هلال احمر در تلاش هستند، اظهارداشت: باید منش و رفتار و کردار ما به منش سردار شهید والامقام نزدیک شود به حتم شهادت این سردار اسلام دلها را بیشتر به هم نزدیک کرد و در تلاش خواهیم بود تا در این مسیر حرکت کنیم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

در پایان این مراسم از زحمات سید اشرف موسوی قدردانی و اسماعیل خردمند به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام هلال احمر استان معرفی شد.این مراسم با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات حضرت امام راحل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، و معاونین و کارکنان هلال احمر برگزار شد و این آیین که به صورت ویدئو کنفرانس بود شعب هلال احمر نیز از این طریق در این جلسه حضور داشتند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست