• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۱۳
  • شناسه خبر: 21111

در نخستین سالگرد حاج قاسم سلیمانی«شب شعر قاف» در زنجان برگزار می شود

پیام ملّت- بمناسبت نخستین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با همکاری و مشارکت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، حوزه هنری استان زنجان، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و حسینیه اعظم زنجان «شب شعر قاف»سیزدهم دی ماه ۱۳۹۹؛ برگزار می‌شو ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری زنجان؛ سیزدهم دی ماه ۱۳۹۹ برنامه‌ای ویژه نخستین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط حوزه هنری استان زنجان و دیگر نهادهای فرهنگی و مذهبی تدارک دیده شده که شب شعر «قاف» نیز یکی از این برنامه‌ها می‌باشد که با حضور ۱۰ شاعر برجسته ایران، افغانستان، پاکستان ساعت ۲۱ روز شنبه سیزدهم دی‌ماه ۱۳۹۹ با بهره‌مندی از فضای مجازی برگزار خواهد شد.

در این شب شعر، شاعرانی ملی از استان‌های تهران، زنجان، قم، یزد و خوزستان و بین المللی از کشورهای افغانستان و پاکستان حضور خواهند که بصورت مجازی به شعرخوانی خواهد پرداخت. پخش نمایشگاه از آثار گرافیکی و طراحی شاعران با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب تابلو و کلیپ تصویری از دیگر برنامه‌های جنبی این شب شعر خواهد بود.

شایان ذکر است؛ مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساعت ۱۹ روز شنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۹ و با حضور مهمان برنامه، شاعر آیینی و برجسته ملی «علی حنیفه» در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود که این مراسم به ‌صورت زنده از طریق سایت رویدادهای فرهنگی جهاددانشگاهی (رویتاب)، صفحه اینستاگرامی حسینیه اعظم زنجان و صفحه رسمی هیئت آنلاین پخش خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست