• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۱۸
  • شناسه خبر: 21233

اعلام آمادگی حسینیه اعظم و زندان‌ها برای آزادسازی زندانیان

حسینیه اعظم و زندان‌ها برای آزادسازی زندانیان در قبال همکاری‌های مشترک اعلام آمادگی کردند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»،با هدف آزادی زندانیان و حمایت از خانواده های نیازمند نشست هم اندیشی هیئت های مذهبی و حسینیه اعظم با اداره کل زندانهای استان برگزار شد.
در این نشست که در سالن جلسات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد ، جوادی مدیر زندانهای استان ضمن قدر دانی از اقدام ماندگار هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان برای راه اندازی این پویش گفت: مردم با فرهنگ استان زنجان در آزمون های متعدد ثابت کردند که این استان لایق شعار شور و شعور حسینی هستند و همواره در امور خیر خواهانه در صف مقدم قرار دارند.

مدیر کل زندانهای استان ابتکار مجموعه هیئت های مذهبی زنجان با محوریت حسینیه اعظم را در راه اندازی پویش آزادی زندانیان و حمایت از خانواده های آنان را گامی اساسی و موثر در رفع مشکلات اقشار ضعیف و در معرض آسیب جامعه دانسته و آمادگی کامل مجموعه زندانهای استان را جهت دست یابی به اهداف این طرح اعلام کرد.

در این جلسه فیروزفر رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان ضمن اشاره به ظرفیت فرهنگی و اجتماعی حسینیه اعظم و هیئت های مذهبی زنجان، از آمادگی برای همکاری با مجموعه زندانهای استان جهت آزادی زندانیان و حمایت از خانواده های نیازمند آنان خبر داد.

در پایان این جلسه و پس از ارائه نقطه نظرات و دیدگاههاتوسط اعضای حاضر ،تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین اداره کل زندانها و حسینیه اعظم زنجان به امضاء دو طرف رسید./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست