• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۱۹
  • شناسه خبر: 21241

دستگیری مامور قلابی در ابهر

پیام ملّت- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری یک مامور نما که با معرفی، خود به عنوان مأمور ارگان های مختلف دولتی و مشاور خانواده از شهروندان کلاهبرداري می کرد خبر داد.

به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» سرهنگ “احمد اصانلو” در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اطلاعات مبنی بر این که فردی با جعل عنوان مامور یکی از ارگانهای دولتی و مشاور خانواده و به بهانه رفع مشکلات قضائی و کاری افراد از آنان ها مبالغی اخذ و کلاهبرداری می کند موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه پس از بررسی های همه جانبه و هماهنگی های لازم قضائی متهم در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر شد، افزود: تاکنون ۳ شاکی شناسایی  و متهم پس از تشکیل پرونده  جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی  معرفی شد. 

سرهنگ اصانلو با تاکید بر اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم هیچگونه وابستگی به ارگان های دولتی ندارد  از شهروندان خواست تا در مواجه با ماموران و افرادی که خود را مامور ادارات و سازمان های دولتی معرفی می کنند حتما کارت شناسایی اخذ و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق فوریت های پلیسی  ۱۱۰ اطلاع دهند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست