• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۲۰
  • شناسه خبر: 21257

ارسال تجهیزات مورد نیاز برای نقاهتگاه بیماران کرونایی توسط هلال احمر زنجان

پیام ملّت- سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تجهیزات مورد نیاز برای تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهر زنجان با مدیریت سپاه انصارالمهدی(عج) این استان ارسال شد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» علی طاهری روز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۵ قلم از تجهیزات مورد نیاز برای تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی در هتل سهر زنجان توسط جمعیت هلال احمر تحویل سپاه انصارالمهدی(عج) این استان شد که مدیریت این نقاهتگاه را برعهده دارند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان با حضور فعال داوطلبان، امدادگران و جوانان در طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای مهار بیماری کرونا در قالب ناظران سلامت در کنار سپاه انصارالمهدی(عج) این استان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و سایر ارگان ها همکاری تنگاتنگی در سطح استان دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر با همه ظرفیت ها در تلاش برای مهار و کنترل بیماری کرونا و ریشه کنی آن در کنار همه دستگاه های اجرایی استان قرار دارد.

طاهری اظهارداشت: ۱۰ عدد کپسول اکسیژن ۲۰ کیلویی، ۱۰ عدد پالس اکسی متر(اکسیژن ‌سنج خون) و ۱۰ عدد مانومتر و رگولاتور اکسیژن تحویل سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان برای تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی در هتل سپهر شد.

وی اضافه کرد: هفت عدد پایه سرم، چهار عدد فشار سنج، ۲ عدد تب سنج و یک جعبه کمک های اولیه با تجهیزات کامل از دیگر اقلامی بود که برای تجهیز این نقاهتگاه تحویل داده شد.طاهری به اقدامات جمعیت هلال احمر استان زنجان از ابتدای شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: هلال احمر از اسفند سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروز اقدام به تب سنجی و غربالگری از مسافران و رانندگان در ورودی و خروجی شهرهای استان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از این اقدامات، هلال احمر در شهرستان های زنجان، خدابنده، ابهر و طارم نیز برای آماده سازی و تجهیز نقاهتگاه ها وارد میدان عمل شده است.سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پس از تجهیز و راه اندازی نقاهتگاه ها، هلال احمر با اجرای طرح آمران سلامت با مشارکت داوطلبان و جوانان، شهروندان را دعوت به رعایت پروتکل های بهداشتی کرده و برای افراد فاقد ماسک، ماسک رایگان داده اند.

طاهری اظهارداشت: در حال حاضر نیز اجرای طرح ناظران سلامت بر اساس توافق نامه هلال احمر با وزارت بهداشت و درمان در استان زنجان کلید خورده که این طرح نیز در کنار کادر بهداشتی با مشارکت داوطلبان و جوانان هلال احمری در سطح شهرستان ها در حال اجراست.

وی یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر توانست در دوران کرونایی بسته های بهداشتی را میان بیماران صعب العلاج درسطح استان توزیع کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، افرادی که معیشت آنها در نتیجه کرونا دچار مشکل شده هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان نسبت به تامین بخشی از مایحتاج بهداشتی این هموطنان طی ۲ مرحله در قالب طرح کمک مومنانه در سطح استان اقدام کرده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست