• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۲۲
  • شناسه خبر: 21288

آغاز فعالیت حضوری کتابخانه‌ها و سالن های مطالعه استان زنجان با ۳۰ درصد ظرفیت

پیام ملّت- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: از۲۰ دی ماه فعالیت‌ کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به صورت حضوری انجام می شود.

امیرعلی نیک بخش در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»ا اظهار کرد: از ۲۰ دی امکان استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از خدمات عمومی کتابخانه‌ها و سالن مطالعه البته با ۳۰ درصد ظرفیت فراهم شده است .

نیک بخش گفت: کتابداران با رعابت کامل پروتکل های بهداشتی در کتابخانه ها حضور خواهند داشت و پذیرای مراجعین البته منهای کودکان خواهند بود.

نیک بخش افزود: تا زمانی که وضعیت استان آبی یا سفید شود چیدمان سالن های مطالعه طوری خواهد بود که فقط امکان حضور ۳۰ درصدی خواهد داشت تا رعایت فاصله به خوبی صورت بگیرد.

وی گفت: محل کتابخانه‌ها نیز به ‌صورت کامل و مدام ضدعفونی می شود و امانت کتاب هم مشکلی نخواهد داشت و کتابهای دریافتی از اعضا نیز بعد از قرنطینه یک هفته ای وارد قفسه خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تاکید کرد : مراجعین کتابخانه ها حتما هنگام ورود باید ماسک داشته باشند و گرنه از حضور آنها ممانعت خواهد شد.

گفتنی است استان زنجان دارای ۹۸ باب کتابخانه‌ است که شامل ۷۸ باب کتابخانه نهادی و ۲۰ باب کتابخانه مشارکتی است که در روزهای شیوع کرونا به دلیل رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمع به صورت مجازی فعالیت می کردند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست