• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
  • شناسه خبر: 21506

لزوم اصلاح نقاط حادثه خیز استان

پیام ملّت-استاندار زنجان با ابیان اینکه ۷۸ نقطه پرحادثه در استان زنجان شناسایی شده است گفت: نقاط حادثه خیز استان باید اصلاح شود.

تعداد فوتی های تصادفات جاده ای کاهش معناداری یافته است

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» فتح الله حقیقی در جلسه کمیسیون ایمنی و شورای راهبری تصادفات استان گفت: طی ۱۰ ماهه گذشته از سال ۲۱۲ نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده های استان زنجان جان خود را از دست داده اند که این تعداد جان باخته در مقایسه با سال قبل نزدیک به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه ۷۸ نقطه پرحادثه در استان زنجان شناسایی شده است افزود: با رفع و اصلاح این نقاط آمار حوادث رانندگی کاهش خواهد یافت .

مقام عالی استان با اشاره به آمارهای ارائه شده گفت: در ابتدای امسال تعداد تصاف های منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان بالا بود که با تلاش پلیس و دیگر عوامل امروز شاهدیم که این آمارها ۴ درصد از میانگین کشور نیز کمتر است.

در چهار ماه گذشته میزان تصادف های رانندگی بطور متوسط هر ماه ۵۰ درصد کاهش یافته است.

استاندار زنجان یکی از نقاط حادثه خیز دارای اولویت برای برطرف کردن آن را تقاطع مقابل دانشگاه زنجان عنوان کرد و از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خواست با همکاری راه و شهرسازی برای شروع آن اقدام کند.

استاندار زنجان به اجرای کمربندی قیدار نیز اشاره کرد و افزود: نواقص طرح برطرف شده و بزودی کمربندی قیدار زیر بار ترافیک خواهد رفت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست