• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۱۵
  • شناسه خبر: 21670

در حاشیه شب شعر “انقلاب” : رونمایی از مجموعه شعر «آیه‎ های شکوفایی»

پیام ملّت- کتاب «آیه‌های شکوفایی» گزیده ای از آثار چهل شاعر جوان زنجانی است که در مراسم شب شعر «انقلاب» در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان رونمایی شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در حاشیه مراسم شب شعر «انقلاب» که در راستای گرامیداشت ایام‌الله دهه‌فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) برگزار شد از کتاب «آیه‌های شکوفایی» رونمایی بعمل آمد.

در این مراسم آئین رونمایی از کتاب «آیه‌های شکوفایی» در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان همراه با مسئولین استانی، استاد ولی‌اله کلامی زنجانی و جمع محدودی از شاعران جوان استان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی صورت پذیرفت.

کتاب «آیه‌های شکوفایی» شامل آثار شاعر جوان زنجانی در موضوع‌های آیینی، انقلابی، مدافع حرم، دفاع مقدس و آزاد است که در ۱۳۲ صفحه در قطع رقعی و تیراژ ۵۰۰ نسخه گردآوری شده است.

اشعار منتشر شده در این کتاب به اهتمام رضا اسم‌خانی از شاعران جوان استان گردآوری شده که با حمایت مادی و معنوی حوزه هنری زنجان در سال ۱۳۹۹ توسط انتشارات شانی به چاپ رسیده است.

علاقمندان به شعر می‌‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های سطح شهر از قبیل شهر کتاب، پاتوق کتاب، کتابکده فر هنگ، فرهنگان و اندیشمندان کوچک به کتاب «آیه‌های شکوفایی» دسترسی داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست