• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۱۵
  • شناسه خبر: 21680

بیمارستان بهمن باید با همان کاربری فعالیت کند

پیام ملّت- رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تاکید دستگاه قضائی بر این بوده که ارائه خدمات درمانی در بیمارستان بهمن نباید یک روز هم متوقف شود و باید با همان کاربری فعالیت کند.


به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حجت الاسلام صادقی نیارکی با حضور در بیمارستان بهمن زنجان در جلسه بررسی مشکلات این بیمارستان و ابراز خرسندی از حضور در تنها بیمارستان خصوصی در زنجان که در گذشته با مشکلات زیادی مواجه بود گفت : با توجه به وجود برخی مشکلات در بیمارستان بهمن در ماههای گذشته و ورود دستگاه قضائی از تعطیلی این بیمارستان جلوگیری شد و بطور کلی حمایت و توجه به حوزه بهداشت که مورد تأکید آموزه های دینی است و یک امر لازم ،منطقی و عقلانی است .


وی با بیان اینکه بیمارستان بهمن در گذشته با برخی مشکلات و چالشهایی مواجه بوده است افزود : تأکید دستگاه قضائی در این مدت براین بود که ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان نباید یک روز هم متوقف شود و براساس گزارش امروز مدیر تصفیه موید این مطلب ا ست و خیلی خوشحال هستیم که آرامش به این مرکز بازگشته است .


رئیس شورای قضائی استان در ادامه جلسه بررسی مشکلات این بیمارستان که دادستان مرکز استان و معاونین رئیس کل ، مدیر بیمارستان و هیئت تصفیه نیز حضور داشتند ، ضمن تقدیر از اقدامات موثر هیئت تصفیه و مدیر بیمارستان برای حل مشکلات و پیگیری فرایند واگذاری بیمارستان اظهار کرد : در خواست ما از هر دو طرف این است که بیمارستان با همان کاربری فعالیت کند و در نهایت توافق نهائی برای واگذاری بیمارستان فراهم شود.


صادقی نیارکی با بیان اینکه استان ظرفیت های خوبی برای توسعه و پیشرفت از جمله حوزه بهداشت دارد ادامه داد :برای چنین استانی وجود یک بیمارستان خصوصی کافی نیست و بخش خصوصی بایستی کمک کار بخش دولتی باشد و مردم از خدمات این بخش بهره مند شوند.


رئیس کل و هیئت همراه در بدو ورود به بیمارستان، ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مرکز در گفتگو با پرستاران و پزشکان با اهداء شاخه گل از زحمات و تلاشهای مدافعان سلامت تجلیل کردند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست