• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۲۰
  • شناسه خبر: 21776

بهره‌برداری از اینترنت وشبکه ملی اطلاعات در ۱۵۵ روستای زنجان

پیام ملّت- در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زنجان، بهره برداری از اینترنت و شبکه ملی اطلاعات در ۱۵۵ روستای استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه شورای اداری استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لحاظ جمعیتی هم اکنون ۹۸ درصد جمعیت روستایی کشور به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند و تلاش می شود تا پایان دولت ۲ درصد جمعیتی و ۴ درصد روستاها بالای ۲۰ خانوار باقی مانده نیز به این شبکه متصل شوند.

آذری جهرمی گفت: شیوع کرونا شرایطی را پیش آورد که میزان بهره مندی ها از اینترنت پاسخگو نبود، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان فعالیت دولت دوازدهم همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

وی گفت: در زمان حاضر ۹۶ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت متصل هستند و با این شرایط هم اکنون ۱۶ درصد از اهداف برنامه ششم جلوتر هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با تلاش های انجام شده هم اکنون ۱۵۵ روستای استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان بهره برداری از اینترنت و شبکه ملی اطلاعات را آغاز کردند.

به گزارش پیام ملّت، مراسم افتتاح توسعه ارتباطات روستایی در روستاهای آهار مشکین شهرستان خدابنده، روستای پری و قره گل ماهنشان و روستای لگاهی شهرستان زنجان به‌صورت آنلاین و به نمایندگی از ۱۵۵ روستای این استان برگزار شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست