• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۲۲
  • شناسه خبر: 21863

۸۲۰۰ زوج زنجانی وام ازدواج گرفتند

دبیر شورای هماهنگی استان‌های استان زنجان گفت: ۸ هزار و ۲۰۰ زوج زنجانی تا پایان آذر امسال وام ازدواج گرفتند.

حسن دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» گفت: طبق مفاد بند (الف) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، اعطای وام ازدواج به ۵۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت هفت‌ساله است.

دبیر شورای هماهنگی استان‌های استان زنجان افزود: بر این اساس زوجین از طریق ثبت نام در سامانه اینترنتی مربوط در صف بانک‌های عامل قرار گرفته و سایر مراحل اعطای تسهیلات را طی می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه روال پرداخت وام ازدواج توسط بانک‌های عامل در حال انجام است و به مرور صف زوج‌های ازدواج کم می‌شود، تصریح کرد: تا پایان آذر هشت هزار و ۸۲۰ متقاضی، وام ازدواج دریافت کرده‌اند که مبلغ آن یک هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال بوده است.

دادگر تعداد افراد در صف انتظار دریافت وام ازدواج را دو هزار و ۱۱۸ نفر اعلام کرد و گفت: پرداخت این وام‌ها یک هزار و ۷۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

گفتنی است، زوجین در ابتدا بایستی از طریق http://ve.cbi.ir/TasKindSel.aspx  اقدام به ثبت نام  نمایند. سپس بعد از تکمیل کردن فرم مربوط یک کد رهگیری ده رقمی را دریافت می کنند.

 داوطلبان  باید در طی ۳ الی ۴ روز برای آگاهی از وضعیت ثبت نام خود و هم چنین مشخص شدن شعبه مربوط برای دریافت وام ازدواج به سایت مراجعه کرده و در صورت تعیین شدن شعبه عامل اعطای وام با دارا بودن مدارک لازم می توانند در بازه زمانی مشخص شده به شعبه رفته و وام خود را دریافت نمایند./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست