• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۲۲
  • شناسه خبر: 21889

پروژه های عمرانی و اشتغالزایی در ابهر و خرمدره به بهره برداری رسید

۱۴۸ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال در نهمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور استاندار و شماری از مسوولان استان زنجان به بهره برداری رسید.

پیام ملّت – استاندار زنجان با حضور در شهرستان ابهر ۱۱۵ طرح عمرانی را با یک هزارو ۶۷۳ میلیارد ریال و پنج طرح اقتصادی را با ۶۵ هزار و ۲۵۱ میلیارد ریال را افتتاح و به بهره برداری رساند.

بهره برداری از این  پروژه ها در شهرستان ابهر برای یک هزار و ۴۸۰ نفر به طور مستقیم و برای ۳۳۴ نفر نیز به طور غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

حرفه آموزی و اشتغالزایی زندانیان، افتتاح مجتمع خدمات رفاهی پاسارگاد، تحویل یک باب واحد مسکونی به خانواده تحت پوشش کمیته امداد، افتتاح مدرسه دخترانه عبرت و عترت حسین آباد، افتتاح مجتمع صنایع غذایی پارس تاک از جمله طرح های افتتاح شده در شهرستان ابهر به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر بود. 

فتح الله حقیقی همچنین با سفر به شهرستان خرمدره ۳۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۷۱ میلیارد ریال را افتتاح و در مراسم آغاز بهره برداری از پنج طرح اقتصادی با یک هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال شرکت کرد.

با افتتاح پروژه های شهرستان خرمدره برای ۱۶۴ نفر به طور مستقیم و برای ۷۴ نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

آغاز عملیات اجرایی شرکت کارتن سازی، تحویا یک باب منزل مسکونی به خانواده تحت حمایت کمیته امداد، تحویل زمین و ساختمان جهت احداث و ایجاد مرکز جراحی، افتتاح کارخانه تولید خوراک دام و طیور، از برنامه های انجام شده با حضور استاندار زنجان در نهمین روز از دهه فجر امسال در شهرستان خرمدره بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست