• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • شناسه خبر: 21975

برگزاری نمایشگاه آنلاین بهاره در زنجان

پیام ملّت- مدیر اجرایی گروه تجارت الکترونیک لندوکس گفت: نمایشگاه و فروشگاه آنلاین بهاره در زنجان برگزار می شود.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مدیر اجرایی گروه تجارت الکترونیک لندوکس، با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه و فروشگاه آنلاین بهاره زنجان برای اولین بار در زنجان با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا به این ویروس، برگزار خواهد شد.

بهروز حسینی اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری پارک علم و فناوری استان زنجان برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به وجود زیرساخت های فروشگاه اینترنتی لندوکس به عنوان فروشگاه اینترنتی بومی زنجان در طول سه سال گذشته و بخصوص تجربه موفق در اجرای قرنطینه عمومی مقابله با کرونا، پیش بینی می شود این پروژه نیز با موفقیت اجرا شود.

مدیر اجرایی گروه تجارت الکترونیک لندوکس، لزوم حرکت به سمت استفاده از فناوری های روز دنیا (دولت الکترونیک-شهر هوشمند)، تضمین امنیت، اصالت و کیفیت خرید شهروندان (تکریم حقوق مصرف کننده) و ارائه محصولات فروشندگان زنجانی به هموطنان سراسر کشور را از دلایل بسیار مهم برگزاری نمایشگاه و فروشگاه آنلاین بهاره زنجان عنوان کرد.

حسینی با اشاره به جوان بودن تیم اجرایی نمایشگاه آنلاین بهاره زنجان گفت: میانگین سنی تیم اجرایی این نمایشگاه، ۲۷ سال می باشد که دارای تخصص های مختلف برنامه نویسی وب، هوش مصنوعی، امنیت وب و شبکه، سرور، گرافیک و انیمیشن، بازی سازی، حسابداری و فناوری اطلاعات می باشند.

وی در ادامه افزود: فروشندگان زنجانی می توانند بصورت رایگان در بخش فروشنده شوید وب سایت لندوکس ثبت نموده و پس از دریافت آموزش های لازم، محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی لندوکس در معرض نمایش هزاران هموطن ایرانی و خارجی قرار دهند.

مدیر اجرایی گروه تجارت الکترونیک لندوکس اضافه کرد:هموطنان ایرانی، بخصوص شهروندان زنجانی می توانند خرید های پایان سال را از فروشگاه اینترنتی لندوکس از طریق وب سایت لندوکس یا از طریق اپلیکیشن لندوکس بصورت آنلاین خرید نموده و درب منزل دریافت نمایند.

وی در پایان با اشاره به کسب مهمترین مجوز کسب و کارهای اینترنتی توسط فروشگاه اینترنتی لندوکس با عنوان اینماد افزود: برگزاری نمایشگاه و فروشگاه آنلاین بهاره زنجان در دستور جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان زنجان به ریاست فرماندار زنجان قرار گرفته است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست