• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 22035

سازمان ها اجرای برنامه های قرآنی را به موسسات قرآنی بسپارند

پیام ملّت- مدیر‌عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآنی-مردمی استان زنجان گفت: همین سازمان ها برنامه ها وطرح های قرآنی خود را دراختیارموسسات قرآنی بگذارند که آنها را اجرا کنند موسسات قرآنی فعال میشوند.

محمدعلی عباسی در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد:در طول این یک سالی که موسسات قرآنی به  دلیل شرایط ایجاد شده به دلیل کرونا متضرر شدند هیچ کمکی از طرف  هیچ نهادی دریافت نکرده اند.

عباسی گفت: فقط یک مبلغ بسیار ناچیز یک میلیون تومانی از طرف اتحادیه به موسسات پرداخت شد که  آن هم از طرف اداره کل ارشاد و بخشی هم دارالقرآن سازمان تبلیغات کشور بوده است.

 وی گفت: در حال حاضر ۵۰ موسسه قرآنی در زنجان فعال  هستند و برخی موسسات  هم به دلیل شرایط موجود  مجبور به تعطیلی شدند .

محمدعلی عباسی  با اشاره به اقداماتی که میتوان برای حمایت از موسسات قرانی انجام داد گفت:در این خصوص خیلی  نیازی به حمایت مالی مستقیم نیست  همین که اداره فرهنگ و ارشاد و دارالقرآن و استانداری و سایر نهاد ها و سازمان ها  حمایت های برنامه ای کنند یعنی برنامه ها و طرح های قرآنی خود را در اختیار اتحادیه زنجان بگذارند که برنامه های قرآنی آنها را اجرا کنند  موسسات قرآنی فعال میشوند.

وی افزود: البته این قضیه کم کم  در کشور دارد راه می افتد و  قدم هایی برداشته شده  است و مذاکراتی هم با  سازمان تبلیغات و اداره ارشاد  شده که امیدواریم نتیجه بدهد.

مدیر‌عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآنی ـ مردمی استان زنجان همچنین در خصوص بیمه مربیان قرآن نیزگفت: حدود ۶-۷ سال پیش مربیان قرآن بیمه می شدند ولی بعد از آن دیگر اتفاقی نیفتاد و البته زمزمه هایی در کشور شد که در قالب بیمه هنرمندان قرار بگیرد که هنوز اتفاقی نیفتاده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست