• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۰۴
  • شناسه خبر: 22129

۱۴ هزار زنجانی واجد شرایط مسکن ملی اقدام

استاندار زنجان گفت: ۲۸ هزارو ۶۹۱ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان نام نویسی کردند که ۱۴ هزار نفر از آنها واجد شرایط بودند و مشکل تامین زمین برای احداث واحدها نداریم.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»گفت: فتح‌الله حقیقی

به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: این پروژه در استان به خوبی اجرا می شود.

استاندار زنجان بر لزوم احداث مدارس در پروژه های مسکن ملی در استان زنجان تاکید کرد و افزود: باید در این طرح به زیر ساختها و ایجاد مراکز فرهنگی و آموزشی بیشتر توجه شود. 

حقیقی یاد آورشد: بیش از ۹۰ درصد افراد واجد شرایط مسکن در استان آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کردند که این مهم نشان می دهد استقبال مردم از این طرح خوب است. 

وی تصریح کرد: ۲۸ هزارو ۶۹۱ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان نام نویسی کردند که ۱۴ هزار نفر از آنها واجد شرایط بودند و مشکل تامین مسکن برای احداث واحدها نداریم.

حقیقی از کسانی که در این طرح شرکت کرده اند خواست فریب سودجویانی که قصد متلاطم کردن بازار مسکن را دارند نخورند چرا که در استان زنجان به هیچکس اجازه دخالت در حوزه مسکن را نمی دهیم و با افرادی که بدنبال منافع شخصی خود هستند و با اخلال در بازار قصد دارند به خواسته های خود برسند برخورد جدی خواهد شد.

رئیس شورای مسکن استان همچنین از اعضای این شورا خواست با تشکیل تیم های تخصصی کاری مسائل و مشکلات را قبل از جلسات بطور کارشناسی بررسی کنند و برای تصمیم و تصویب نهایی در شورا مطرح کنند.

استاندار زنجان تاکید کرد: اگر در حوزه عمرانی و بویژه اجرای طرح اقدام ملی مسکن می خواهیم موفق شویم باید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید الگو باشد چرا که در آن ستاد تمام تصمیم های مهم در میدان گرفته می شود و در حوزه مسکن نیز باید هر دو هفته یکبار با حضور میدانیِ همه عوامل، گزارش داده شود.

وی یادآور شد: اگر در حوزه مسکن نظارت ها جدی باشد شاهد تخلف و سودجویی عده ای خاص نخواهیم بود./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست