• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • شناسه خبر: 22205

اماکن ورزش باید از انحصار طلبی بیرون بیاید

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اماکن ورزش باید از انحصار طلبی بیرون بیاید.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت – علی خلیلی گفت: ورزش همگانی با حداقل ترین امکانات ورزشی صورت می گیرد و اگر افراد رغبت داشته باشند با کمترین امکانات نیز می توان فعالیت های بدنی را انجام داد.
وی با بیان اینکه ورزش در حفظ و ارتقا سطح سلامتی افراد بسیار اثربخش است، افزود: در این شرایط کرونایی نیز می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و اصلاح سبک زندگی، ورزش کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید براینکه ایجاد جامعه، محیط، سیستم و مردم، فعال جزو برنامه های این اداره کل در حوزه ورزش های همگانی است، اظهار داشت: امروز با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور مقابله و پیشگیری از ابتلا به این بیماری منحوس، برنامه های ورزشی همگانی در فضای مجازی بیشتر شده و رونق گرفته است.
خلیلی، افزود: طرح آماده باش، ورزش در خانه، ورزش صبحگاهی و عصرگاهی، طرح طبیعت گردی، مسابقات مجازی، طرح آوای همسایگی، لیگ تندرستی، طرح دفاع از خود (پیرامیدی تای چای) و طرح کمک های مومنانه به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا، ازجمله برنامه های اجرا شده این اداره کل در سالجاری است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: هدف از ورزش در اصل ایجاد تحرک، نشاط، شادابی و پر کردن اوقات فراغت در افراد است و این مقوله مهم می تواند در تندرستی و سلامت مردم و جامعه، بسیار تاثیر گذار و نقش مثبت داشته باشد.
وی، باید بخش خصوصی در حمایت از ورزش به ویژه در حوزه ورزش های حرفه ای و قهرمانی، پای کار آید، افزود: توسعه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی ازجمله برنامه های این اداره کل است و سعی داریم با رسیدن فصل گرما با استفاده از فضاهای روباز و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، مردم را به تحرک درآوریم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه اماکن ورزش باید از انحصار طلبی بیرون بیاید، اظهار داشت: متاسفانه اماکن ورزشی دستگاه های اداری در اختیار همگان قرار نمی گیرد در حالیکه هزینه احداث آنها از بیت المال بوده است و باید هیات ها و ورزشکاران بتوانند از این اماکن استفاده کنند./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست