• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۱۰
  • شناسه خبر: 22326

تلاش برای برقراری صادرات هوایی(کارگو) مهم ترین اقدام فرودگاه زنجان در شرایط کرونایی

پیام ملّت- مدیر فرودگاه منطقه زنجان گفت: در شرایط لغو پروازهای فرودگاه زنجان در یک سال اخیر به دلیل شیوع کرونا مهم ترین اقدام فرودگاه زنجان تلاش برای برقراری پروازهای کارگو یا صادرات هوایی است.

محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا اصلا پرواز مسافری نداشتیم  چون هم در زنجان و هم در مشهد و هم سایر سفرها استقبال از پرواز نمیشد  و هم شرکت های هواپیمایی درخواستی نداشتند.

قاسمی با اشاره به لغو  حج تمتع امسال  گفت: مسیرهای تفریحی هم به دلیل عدم استقبال مردم در کل کشور یا انجام نمی شود و یا به ندرت انجام می شود. در شهرهای بزرگ نیز پروازها پایین تر از ۴۰ درصد انجام می شود.

مدیر فرودگاه منطقه زنجان با اعلام اینکه برای بعد از کرونا برای سفرعتبات عالیات  از زنجان نیز نیز  اعلام آمادگی شده است گفت:  فرودگاه زنجان  هر مسیری که مردم متقاضی باشند و شرکت های هواپیمایی هم در آن سود داشته باشند  را می تواند برقرار کند .

محمد قاسمی با بیان اینکه  بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در فرودگاه زنجان وارد شده است گفت: با پیگیری های استاندار و نمایندگان زنجان در مجلس طرح  اولیه در خصوص صادرات و وادرات بار در حال بررسی است و آمادگی برای اقدام است.

قاسمی افزود: در حال حاضر به دلیل شرایط کرونایی مهم ترین اقدام فرودگاه زنجان تلاش برای برقراری پرواز های  کارگو یا صادرات هوایی است  که از طریق آن هم صادرات محصولات متنوع استان از جمله محصولات صنعتی و کشاورزی و صنایع دستی ممکن خواهد شد و هم ایجاد اشتغال خو.اهد کرد.

مدیر فرودگاه منطقه زنجان گفت: امیدواریم  با اتمام شرایط حاکم به دلیل کرونا بتوانیم به شرایط عادی برگردیم و پروازهای مسافرتی  در فرود گاه زنجان از سر گرفته شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست