• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۱۱
  • شناسه خبر: 22333

فروش صنایع دستی زنجان مجازی‌تر شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های فروش دستی در بازارچه­‌ها و مغازه‌های حوزه صنایع‌دستی استان کاهش‌یافته اما فروش از طریق فضای مجازی در این ایام به شدت ...

امیر ارجمند در گفت‌وگو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» گفت: با شیوع ویروس کرونا و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های فروش دستی در بازارچه­‌ها و مغازه‌های حوزه صنایع‌دستی استان کاهش‌یافته اما فروش از طریق فضای مجازی در این ایام به شدت افزایش‌یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: جامعه صنعتگران حوزه صنایع‌دستی استان زنجان برای ارائه محصولات خود از فضای مجازی استفاده کردند و مردم برای خرید از این طریق ارتباط خوبی برقرار کردند که اکنونون صنعتگران به‌صورت تخصصى از اينستاگرام براي فروش محصولات صنایع‌دستی خود استفاده می‌کنند.

ارجمند گفت: در حال حاضر تعدادی از صنعتگران حوزه ملیله، مس، چاقو، چرم و… در زنجان که از طریق فضای مجازی تولیدات خود را به سایر استان‌ها و کشورهای خارجی ارسال می‌کنند که در این حوزه موفق عمل کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان بیان کرد: رویکردی که در این شرایط فعالان این حوزه در پیش گرفتند، ورود به بازار فروش مجازی بود تا از این طریق بتوانند تولیدات و محصولات صنایع‌دستی خود را به دست مشتریان و علاقه‌مندان برسانند. وی تصریح کرد: علی‌رغم محدودیت‌های آموزش‌های حضوری و تعطیلی بسیاری از دوره‌های آموزشی، در استان زنجان آموزش‌های کوتاه‌مدت صنایع‌دستی برخوردار شدند که بسیار ارزشمند است./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست