• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۱۷
  • شناسه خبر: 22475

بزرگ‌ترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه در خرمدره افتتاح می‌شود

بزرگ‌ترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه به وسعت ۲۰۰ هکتار در شهرستان خرم‌دره با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش پیام ملت– با حضور رئیس سازمان بنیاد مستضعفان، بزرگ‌ترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه به وسعت ۲۰۰ هکتار و ۴۵ هزار اصله نهال در شهرستان خرم‌دره افتتاح می‌شود که حجم سرمایه‌گذاری این طرح بیش از ۸۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

مجتمع کشت و صنعت خرم‌دره در محدوده‌ای به وسعت حدود ۱۱۲۵ هکتار در دشت خرم‌دره تولید کننده انواع محصولات کشاورزی و دامپروری است.

این شرکت زیر مجموعه شرکت هلدینگ کشاورزی و دامپروری پارس بنیاد مستضعفان است که از اهداف اصلی این شرکت افزایش تولید شیر و تلیسه، افزایش سطح زیر کشت باغات متراکم و پربازده، ارتقای ضریب مکانیزاسیون و سطح فناوری تولیدات دام، برون‌سپاری خدمات تولید، عرضه محصولات باغی ارگانیک، تولید نهال و صادرات میوه است.

در حال حاضر واحد دامپروری با ظرفیت ۷۰۰۰ رأس و تولید روزانه ۹۵ تن شیر، واحد مرغ‌داری با ظرفیت عملی بیش از ۱۳۰ هزار قطعه مرغ مادر با تولید ۱۵ میلیون قطعه جوجه یک روزه در هر دوره یکی از مدرن‌ترین فارم‌های پرورش مرغ مادر و تولید جوجه در سطح کشور است.

واحد کشاورزی این مجوعه نیز در سطح ۷۰۰ هکتار با تولید سالانه ۱۵ هزار تن انواع محصولات زراعی و علوفه فعالیت می‌کند./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست