• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۱۷
  • شناسه خبر: 22476

«رسانه ها» در بحث کنگره ملی شهدای زنجان از مسئولان «مطالبه گری» کنند

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) گفت : کمتر از یک سال به برگزاری کنگره شهدای ملی استان زنجان باقی مانده و متاسفانه برخی از دستگاه‌ها و کمیته‌ها در این زمینه کم‌کار هستند.

پیام ملّت – فرمانده سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه‌کم‌‌کاری توسط مسئولان در زمینه برگزاری کنگره شهدا قابل قبول نیست گفت: مسئولان شلمچه‌ای و خرمشهری وارد کار شوند.

به گزارش تسنیم ، سردار جهانبخش کرمی در جلسه ستاد اجرایی یادواره شهدای شهرستان ماهنشان ضمن ادای احترام‌ به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: کمتر از یک سال به برگزاری کنگره شهدای ملی استان زنجان باقی مانده و متاسفانه برخی از دستگاه‌ها و کمیته‌ها در این زمینه کم‌کار هستند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید از کمیته‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در زمینه اقداماتشان در کنگره شهدای ملی استان مطالبه‌گری داشته باشند، گفت: هیچ‌گونه کم‌کاری از مسئولان در زمینه کنگره شهدا قابل قبول نیست؛ شهدا متعلق به یک قشر خاصی نیست و همه موظف هستند در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره شهدا خوب تلاش کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه متاسفانه در برخی از شهرستان‌ها نمادی از ایثار و شهادت دیده نمی‌شود، تصریح کرد: شهرداری‌ها باید در راستای فضاسازی شهری از هم‌اکنون اقدام کنند.

وی تشریح کرد: فضای شهری و روستایی در سطح استان زنجان باید رنگ و بوی دفاع مقدسی به خود بگیرد چرا که هر رهگذر و مسافری که از زنجان عبور می‌کند متوجه برگزاری یک رویدادی در استان شود.

سردار کرمی مطرح کرد: از فرمانداران، ائمه جمعه و مسئولان کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌کنم که بخاطر شهدا پای کار بیایند تا بتوانیم یک کنگره در مقام و منزلت شهدا برگزار کنیم. فرصت بسیار کمی باقی مانده و باید خرمشهری و شلمچه‌ای وارد کار شویم.

وی عنوان کرد: واقعه عاشورا که کمتر از یک روز بود بیش از یک هزار و ۴۰۰ سال دین اسلام و شیعه را تغذیه معنوی کرد و از آنجایی که دفاع مقدس هشت سال طول کشیده است انتظار داریم حداقل بیش از یک هزار سال از نظر معنوی کشور را تغذیه کند. متاسفانه به خاطر تاخیری که پیش آمده بسیاری از والدین شهدا به رحمت خدا رفته‌اند و بسیاری از منابع و آثار شهدا از بین رفته‌اند و اگر کمی‌ دیگر نیز تعلل کنیم‌ بسیاری از یادگاری‌های دفاع‌ مقدس از بین می‌رود و آیندگان از نعمت آثار دفاع مقدس محروم می‌شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست