• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۲۴
  • شناسه خبر: 22645

ثبت نام ۵۵ داوطلب انتخابات شورای شهرزنجان تا پایان روز چهارم / ثبت نام ۳ داوطلب زن

پیام ملّت- فرماندار زنجان گفت: ۵۵ نفر تا پایان روز شنبه ۲۳ اسفند ، چهارمین روز ثبت نام داوطلبان برای انتخابات شورای شهر «زنجان ، نیک پی و ارمغانخانه» ثبت نام کردند.

رضا عسکری در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: از تعداد ۵۵ نفرنامزدی که برای شورای شهرهای «زنجان ، نیک پی و ارمغانخانه» ثبت نام کرده اند ۴۸ نفر  برای شهر زنجان و ۲نفر ارمغانخانه و ۵ نفر هم برای شهر نیک پی بوده است.

وی افزود: ترکیب سنی ثبت نام کنندگان نیز ۸ نفر زیر سی سال و ۵ نفر سی تا سی و پنج سال و ۱۵ نفر سی و شش تا چهل سال و ۹ نفر چهل و یک تا چهل و پنج سال و ۸ نفر چهل و شش تا پنجاه سال ، ۸ نفر پنجاه و یک تا  پنجاه و پنج سال  و ۲ نفر نیز پنجاه شش تا شصت سال هستند.

فرماندار زنجان گفت: ۹ نفر از ثبت نام کنندگان از ایثارگران هستند و ۶ نفر نیز سابقه عضویت در شورای شهر  و ۱ نفر با سابقه نمایندگی مجلس هستند.

رضا عسگری افزود:  از ۵۵ نفر داوطلب ثبت نام شده ۵۲ داوطلب «مرد» بوده و ۳ داوطلب «زن» می باشد.

وی با اشاره به میزان تحصیلات ثبت نام شدگان قطعی اظهار کرد: ۱ نفر ازثبت نام کنندگان حوزوی و۲۷نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس ، ۲۳ داوطلب دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و ۲ نفر هم دارای مدرک دکتری هستند و ۱ نفر نیز دارای مدرک دیپلم است ک قبلا عضو شورای روستا بوده و طبق قانون الان که تبدیل به شهر شده است می تواند با همان مدرک ثبت نام کند و در سایر موارد با مدرک دیپلم امکان ثبت نام در انتخابات شوراها وجود ندارد.

فرماندار شهرستان زنجان گفت : ۹نفر از ثبت نام شدگان بازنشسته ، ۲ نفر استاد دانشگاه ، ۱۸نفر کارمند ، ۳ نفر فرهنگی ، ۱۱ نفر شغل آزاد و ۹ نفر از سایر مشاغل و ۱نفر پزشک و ۱ نفر نیز بیکار هستند.

عسکری با اشاره به روند ادامه ثبت نام نامزدها طی روزهای آینده اظهار کرد: ثبت نام نامزدهای شورای شهر زنجان تا ۲۶ اسفند ادامه دارد و براساس تجربه سال های گذشته  در ۲ روز آخر  تعداد مرجعین  ثبت نام بیشتر خواهد شد .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست