• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
  • شناسه خبر: 22674

توزیع هزار تن میوه شب عید در ۷۱ غرفه در استان زنجان

پیام ملّت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هزار تن میوه شامل ۶۰۰ تن پرتقال، ۲۰۰ تن سیب قرمز و ۲۰۰ تن سیب زرد برای عرضه با قیمت تنظیم بازاری در استان خریداری شده است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جلسه  کارگروه تنظیم بازار استان زنجان با تعیین و تصویب  قیمت میوه شب عید و توزیع آن به قیمت هر کیلوگرم پرتقال ۱۱ هزارو ۵۰۰ تومان، سیب قرمز ۷هزار و ۵۰۰ تومان و سیب زرد ۱۰ هزارو ۵۰۰ تومان  در سطح استان زنجان برگزار شد و در قالب ۷۱ غرفه در سراسر استان به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.  

ناصر قغفوری با بیان اینکه در مجموع هزار تن میوه برای عرضه با قینت تنظیم بازاری در استان خریداری شده است، گفت: این اقلام شامل ۶۰۰ تن پرتقال، ۲۰۰ تن سیب قرمز و ۲۰۰ تن سیب زرد است.  

فغفوری گفت: سال گذشته هزار و ۷۰۰ تن میوه برای تنظیم بازار استان تامین شده بود که امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا، میزان میوه انبار شده در استان نسبت به سال قبل کاهش یافته است.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در این جلسه با بیان اینکه یارانه تخصیص یافته برای توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در استان به میزان سال گذشته یعنی همان ۲ میلیارد تومان است، اظهار داشت: افزایش میزان یارانه تخصیصی به این امر، امکان پذیر نیست.

محمدرضا آبی پور گفت:امسال با اینکه نمایشگاه بهاره برای عرضه محصولات در آستانه عید دایر نشد ولی اصناف استان با انصافی که از خود نشان دادند، همه استان را به نمایشگاه عرضه کالا تبدیل کردند.  

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست