• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۱-۰۳
  • شناسه خبر: 22714

رابطه صمیمانه ای بین رهبری و رئیس جمهور وجود دارد

واعظی گفت: روحانی از ابتدای دولت قائل به حاکمیت یکپارچه و انسجام حداکثری بوده و همواره در تنظیم خط مشی ها و سیاستگذاری کلان کشور، به تبعیت کامل از منویات رهبری تاکید کرده‌اند.

پیام ملّت محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره رابطه رئیس‌جمهور و رهبر انقلاب به ویژه نامه نوروزی روزنامه شهروند گفت:‌ « بسیار رابطه نزدیک و صمیمانه‌ای میان رئیس‌جمهور و رهبر معظم انقلاب وجود دارد. روند ملاقات‌های هفتگی آنها از ابتدای دولت تا کنون قطع نشده و علاوه بر آن گفت‌وگوهای تلفنی متعددی نیز به تناسب موضوعات و مسائل مختلف، همیشه در جریان است.»

وی می گوید؛‌«می‌توانم بگویم که در این دولت یکی از بالاترین هماهنگی‌ها را با منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری داشتیم و این به نظر من، بیش از همه چیز در اعتقاد و التزام شخص رئیس‌جمهور ریشه دارد.»

واعظی تاکید می کند؛ «خوشبختانه مقام معظم رهبری، در حوزه‌های کلان کشور احاطه و نظارت کامل دارند و توصیه‌ها و رهنمودهایی ایشان بسیار راهگشاست. آقای دکتر روحانی از ابتدای دولت قائل به حاکمیت یکپارچه و انسجام حداکثری بوده و همواره در تنظیم خط مشی ها و سیاستگذاری کلان کشور، به تبعیت کامل از منویات رهبری تاکید کرده‌اند. »

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست