• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۱-۰۶
  • شناسه خبر: 22738

رسانه‌ها برای تبلیغات مسموم دشمنان چاره ای بیاندیشند

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: حضور اقشار مختلف مردم با سلایق مختلف در انتخابات نیاز به همبستگی دارد ولی این کافی نیست بلکه رسانه‌ها هم باید برای تبلیغات مسموم دشمنان علیه ملت ایران تدابیری بیندیشند.

پیام ملّت – محمد حسین فرهنگی در گفت وگو با ایرنا، حضور مردم در انتخابات را پشتوانه محکم و مهم برای مشروعیت نظام جمهوری اسلامی و ادامه حیات و پویایی جامعه عنوان کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری تعیین سیاست‌های ۴ تا ۸ سال کشور است، هر مقدار که افراد جامعه نسبت به این موضوع احساس مسوولیت ‌کنند، این مساله آثار خود را در سال‌های بعد در اداره کشور برجا می‌گذارد.

فرهنگی: رسانه‌ها برای تبلیغات مسموم دشمنان تدابیری بیندیشند

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: ما همواره مشوق حضور مردم در انتخابات هستیم و از همه مسوولان کشور می‌خواهیم که به مشکلات معیشتی مردم توجه کنند و نگذارند این بهانه فرصتی به دست بیگانگان برای تبلیغ علیه نظام دهد.

فرهنگی خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم با سلایق مختلف در انتخابات نیاز به همبستگی دارد ولی این کافی نیست بلکه رسانه‌ها باید برای تبلیغات مسموم دشمنان علیه ملت ایران تدابیری بیندیشند.

وی، لازمه پرشور بودن انتخابات را سنجیده عمل کردن مسوولان ارزیابی کرد و گفت: احزاب، داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مجریان و ناظران انتخابات در مشارکت پرشور مردم نقش مهمی دارند بدون این عناصر تاثیرگذار، مشارکت حداکثری اتفاق نمی‌افتد.

فرهنگی با اشاره به تعبیر دولت جوان از سوی رهبر انقلاب اسلامی، گفت: افراد باتجربه می‌توانند کشور را اداره کنند و مشورت با افرادی که توانایی‌های بالقوه خوبی دارند در اداره کلان کشور تاثیرات مثبتی بر جا خواهد گذاشت و در نگاه رهبر انقلاب، ترکیب دولت جوان بیش از شخص رییس‌جمهوری جوان اهمیت دارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخابات ۱۴۰۰ بسیار حائز اهمیت است و همه مسوولان و مردم باید تلاش کنند تا این انتخابات نیز با حضور حداکثری اقشار جامعه برگزار شود زیرا حضور پرشور و حداکثری مردم همچون گذشته بر عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهد افزود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست